کد خبر: ۵۲۸
۰۱:۴۳ -۲۶ اسفند ۱۳۹۵
احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
حوزه جوانان یک حوزه فرابخشی است. اینکه یک دستگاه به تنهایی بتواند متولی همه مسائل حوزه جوانان شود انتظار غیرقابل قبولی است. موضوع جوانان به فرهنگ، اقتصاد، صنعت و ... مرتبط است پس هدایت جوانان در تمام این موضوعات کار یک وزارتخانه نیست.
ورزش و جوان- عبدالحمید احمدی، معاون فرهنگی، آموزشی و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به سنخیت حوزه ورزش و جوانان و اینکه چرا حوزه جوانان مغفول واقع شده است گفت: ادغام سازمان تربیت بدنی و سازمان ملی جوانان و تبدیل آن به وزارت ورزش و جوانان تصمیمی از سوی مجلس هشتم بود. به نظر من تبعات این تصمیم باید پیش بینی می شد. بطور طبیعی هر موضوع دیگری کنار ورزش بیاید به دلیل شرایط خاص ورزش تحت الشعاع آن قرار می گیرد.

موضوع دیگر اینست که حوزه جوانان یک حوزه فرابخشی است. اینکه یک دستگاه به تنهایی بتواند متولی همه مسائل حوزه جوانان شود انتظار غیرقابل قبولی است. موضوع جوانان به فرهنگ، اقتصاد، صنعت و ... مرتبط است پس هدایت جوانان در تمام این موضوعات کار یک وزارتخانه نیست.

در ستاد ساماندهی جوانان، 26 دستگاه عضو هستند. این بدان معناست که این 26 دستگاه باید کنار هم بنشینند و با همفکری یکدیگر برای ابعاد مختلف حوزه جوانان تصمیم بگیرند. در شورای عالی جوانان، 18 دستگاه عضو هستند. این به آن معناست که هر کدام از این دستگاه ها باید بخشی از کار را به دست گیرند. پس کاملاً مشخص است که وزارت ورزش و جوانان باید یک نقش هماهنگ کننده و پیگیر را ایفا کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون