کد خبر: ۵۲۹۶۶
۱۷:۵۵ -۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
وزیر کشور گفت: شهرداری‌ها در حفظ آثار باستانی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند که شهرداری سیرجان با کمک دیگر نهاد‌ها اقداماتی خوبی انجام داده است.

سیرجان

نشان تجارت - به نقل از خبرنگار پارلمانی نسیم اقتصاد، در سالروز شورا‌ها، احمد وحیدی، وزیر کشور در پاسخ خبرنگار این رسانه که از وی در مورد شهر‌هایی که موضوعیت خاص بین‌المللی مثل گلیم جهانی سیرجان را دارند، گفت: سیرجان جزو شهر‌هایی است که هم یک برند بین‌المللی (گلیم) دارد و هم آثار باستانی دارد که برخی از آن‌ها توسط شهرداری و با همکاری گل گهر سیرجان ترمیم و بازسازی شده‌اند.

وی افزود: شهرداری‌ها در حفظ آثار باستانی می‌توانند نقش‌آفرینی کنند که شهرداری سیرجان با کمک دیگر نهاد‌ها اقداماتی خوبی انجام داده است.

وحیدی در خصوص عملکرد شهرداری و شورای شهر سیرجان گفت: خیلی از شهرداری‌ها برای توسعه عمرانی و زیربنایی تلاش می‌کنند که شهرداری و شورای شهر سیرجان هم جزو این شهرداری‌هاست و به نظر عملکرد این شهرداری و شورای شهر قابل قبول است.

وی خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌های مرتبط بایستی تعامل بیشتری با شهرداری‌ها داشته باشند تا با همدلی و اتحاد، پروژه‌های شهری را برای رفاه شهروندان به اتمام برسانند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون