کد خبر: ۵۱۹۶۹
۰۸:۴۸ -۰۶ فروردين ۱۴۰۳
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس مطرح کرد
مرتضی محمودوند، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌گوید: امروز خیلی از مصیبت‌ها و مشکلاتی که در کشور دیده می‌شود، به واسطه حضور افراد جریان کثیف انحراف در بدنه دولت است. خدا را شاهد می‌گیرم که این صحبت‌ها را با علم و آگاهی اعلام می‌کنم و حال درصدد هستم با مستندات بی‌شماری که دارم این مطالب را به سمع و نظر مردم برسانم.

مرتضی محمودوند

نشان تجارت - محمد آیتی: مرتضی محمودوند، نماینده خرم‌آباد و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص عملکرد دولت سیزدهم با رویداد۲۴ گفت‌وگو کرده است که در ادامه می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه را بخوانید:

* در ابتدا، اینکه بنده بخواهم تمام‌قد از مجلس دفاع کنم و بگویم به همه وظایف خود عمل کردیم، صحیح نیست، چون خودم در حال حاضر یکی از نمایندگان هستم.

* ما در زمانی که دولت دوازدهم بر سر کار بود، موضوع بسته معیشتی را مطرح کردیم، اما با کارشکنی و البته تاخیر، کار آن‌طور که باید و شاید به سرانجام نرسید، در حالی که آن بسته معیشتی می‌توانست به خیلی از خانواده‌ها، کمک شایانی بکند.

* با وجود حمایت همه‌جانبه مجلس از دولت سیزدهم و تلاش‌هایی که این دولت داشت، اما دولت فعلی، یک خبط بزرگ کرد و آن هم، فضا برای ظهور و بروز افرادی از جریان انحراف بود. به باور من، این افراد، رسماً برای کارشکنی پا در میدان گذاشتند. این‌ها می‌خواهند همان ضربه‌هایی که در دولت انحراف زده بودند را مجدداً بر کشور وارد کنند.

* حضور این افراد جریان انحراف در مسند کار، هم آقای رئیسی را خراب کردند و هم دولت ضعیفی را به نمایش گذاشتند. حال هر فردی بگوید این اتفاق، سهواً بوده است، من به عنوان یک کارشناس حوزه سیاسی و امنیتی به صراحت می‌گویم این‌طور نیست.

* امروز خیلی از مصیبت‌ها و مشکلاتی که در کشور دیده می‌شود، به واسطه حضور افراد جریان کثیف انحراف در بدنه دولت است. خدا را شاهد می‌گیرم که این صحبت‌ها را با علم و آگاهی اعلام می‌کنم و حال درصدد هستم با مستندات بی‌شماری که دارم، چه از پشت تریبون، چه در مصاحبه‌های آینده، چه از طریق چاپ مقاله و حتی چاپ یک کتاب از خیانت این اشخاص به کشور که هیچ دلبستگی به ملت ایران و کشور عزیزمان ندارند، این مطالب را به سمع و نظر مردم برسانم.

* این افراد، از دیرباز با اجنبی در ارتباط بودند و دشمن ملت ایران هستند. بنده به عنوان سرباز ملت در این چهار سالی که توفیق نمایندگی مردم را داشتم، مردانه با این افراد جنگیدم، ولی باید ساده بگویم که یک دست صدا ندارد.

* عمده دلیل عدم‌موفقیت دولت سیزدهم، حضور افراد نفوذی در تشکیلات تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور است. به عبارت دیگر، حتی اگر بخواهیم به مولفه‌های دیگر در عدم‌توفیق دولت آقای رئیسی اشاره کنیم، باز به سرچشمه مشکلات که حضور این نفوذی‌ها است، می‌رسیم.

* من بار‌ها خطر این اتفاق رخ داده را به آقای رئیسی، آن هم با مستندات گوشزد کردم، ولی تا امروز من از ایشان در جهت رفع این چالش، اقدام عملی ندیدم.

* به نظر من، آقای رئیسی از همان ابتدای کار، تیم نداشت و چون جریان انحراف، کارشان سازماندهی شده است و دست‌شان با اجنبی در یک کاسه است، قواعد نفوذ و کار را خوب بلدند و در حال پیگیری اهداف‌شان هستند. باز هم تاکید می‌کنم، دولتی که امروز، خیلی خیلی ضعیف نشان داده شده، به خاطر حضور جریان کثیف انحراف در بدنه دولت است.

* با این تفاسیر، امیدوارم ملت ایران به خودش بیاید، چون ما در آینده نزدیک، بحران‌های خیلی سنگینی داریم و این اجنبی‌های نفوذی می‌خواهند ایران را به ورطه سقوط و نابودی ببرند، هرچند که همین الان هم در یک بحران عظیم هستیم. از این‌رو مردم ایران بیدار باشند تا ببینند خائن و خادم، چه کسانی هستند تا بیش از این به کشور و خون شهدا، خیانت نشود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون