کد خبر: ۵۱۳۱۵
۱۱:۱۸ -۱۰ اسفند ۱۴۰۲
مهدی سیدعلی در گفت‌وگو با نشان تجارت مطرح کرد
مهدی سیدعلی می‌گوید: من ۲۸ سال در ورزش کشور خدمت کردم و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش هستم و همچنین ۱۷ سال هم وظیفه مدیریت ورزش در کلانشهر تهران را در کارنامه‌ام دارم، پس نسبت به دغدغه‌هایی که دارم، بیگانه نیستم.

سیدمهدی سیدعلی

نشان تجارت - جهانگیر مصلی: مهدی سیدعلی که چهره او برای خیلی‌ها با داوری در لیگ برتر فوتبال شناخته می‌شود، متولد ۲۶ تیر ۱۳۵۷ است. وی در ۲۶ تیرماه سال ۱۴۰۲ و همزمان با چهل و پنجمین سال تولدش از قضاوت در چمن سبز فوتبال بازنشسته شد. او مسئول پیگیری ویژه شهردار منطقه ۱۲ تهران است و البته در گذشته، پست‌های کلیدی در شهرداری تهران داشته است.

مهدی سیدعلی، یکی از نامزد‌های انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس از حوزه انتخابیه تهران است و به همین بهانه، با وی گفت‌وگویی داشتیم که می‌توانید مهم‌ترین بخش‌های این مصاحبه را بخوانید:

* حوزه تخصصی من، مدیریت و ورزش است و حقیقتاً مشکلات در این بخش‌ها فوق‌العاده زیاد است و اکنون معیشت و رفاه مردم، شرایط خوبی را سپری نمی‌کند. در این اوضاع و احوال، قشر کم‌برخودار بسیار آسیب دیدند و همچنان چشم و امیدشان به آینده بهتر است.

* من ۲۸ سال در ورزش کشور خدمت کردم و دارای مدرک دکترای مدیریت ورزش هستم و همچنین ۱۷ سال هم وظیفه مدیریت ورزش در کلانشهر تهران را در کارنامه‌ام دارم، پس نسبت به دغدغه‌هایی که دارم، بیگانه نیستم. از یک طرف، اوضاع نابسامان در مدیریت ورزش و از سوی دیگر، کمبود امکانات رفاهی و ورزشی، من را وادار کردم تا وارد صحنه انتخابات شوم تا در صورت موفقیت بتوانم گامی در جهت بهبود شرایط و مخصوصاً جوانان بردارم.

* من بچه جنوب شهر تهران هستم و قطعاً مشکلات کلانشهر تهران را دیده و لمس کردم. افرادی باید در راس کار باشند که دردکشیده باشند. من با سن و سابقه‌ای که دارم، دنبال اسم و رسم برای خودم نیستم و واقعاً دوست دارم دانش خود را برای مردمم هزینه کنم و چه بهتر از این که این صرف وقت، توام با نتایج رضایت‌بخش باشد.

* مجلس به صورت فردی اداره نمی‌شود، پس این جایگاه‌های مهم باید در اختیار افراد صاحب‌نظر باشد. گره‌گشایی از کار مردم و کشور زمانی به منصه ظهور می‌رسد که جمع قابل ملاحظه‌ای از افراد کارشناس، پای کار باشند. مجلس باید قوانینی را وضع کند که ضمانت اجرایی داشته باشد. اگر خشت اول را درست گذاشتیم، آن‌گاه به لطف و مدد کارِ کارشناسی و نظارت در اجرا می‌توانیم روز‌های بهتری را برای همگان رقم بزنیم.

* برخی می‌پرسند چرا به صورت مستقل وارد صحنه انتخابات شدم؟ به هر حال دست روزگار باعث شد این‌گونه وارد این رقابت سیاسی شوم و در این مدت هم تلاش کردم تا خود را به رای‌دهندگان اثبات کنم. شاید حضور در لیست‌ها شانس رای را بالا ببرد، اما سابقه ورزشی هم می‌تواند سبد رای خوبی را برای نامزد انتخابات ایجاد کند. به هر حال این نظر مردم است که نماینده آن‌ها باشم یا خیر و از این‌رو، من تسلیم نظر اکثریت هستم.

* یک موضوع دیگر که بسیار حائزاهمیت است و دوست دارم به آن اشاره کنم این است که عده‌ای می‌گویند سابقه ورزشی‌ها در حوزه‌های مدیریت شهری و سیاسی ناموفق بوده است. حتی اگر این حرف، تمام و کمال هم درست باشد، دلیل نمی‌شود افراد کارشناس که سابقه کار در این بخش‌ها را به دست نیاوردند، به واسطه کارنامه ضعیف عده‌ای دیگر سوخت شوند. من واقعاً احساس می‌کنم می‌توانم مفید فایده باشم و اصلاً به خاطر موضوع شخصی وارد این رقابت نشدم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Germany
۱۲:۳۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
0
سلام وقت بخیر
من آقای سیدعلی کاملا میشناسم .
کد انتخابی آقای سیدعلی در تهران و ری و شمیرانات و اسلام شهر و پردیس ۵۱۵۵
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۰
0
0
ایشان را میشناسم و به او رای میدهم. کد انتخاباتی ایشان ۵۱۵۵ هست
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون