کد خبر: ۴۸۸۳۸
۱۹:۲۳ -۱۲ مهر ۱۴۰۲
ویزای توریستی روسیه، همانطور که از نامش معلوم است، مخصوص سفر به روسیه است. اگر می خواهید به روسیه سفر کنید و از دیدنی های این کشور بازدید کنید، باید ویزای توریستی روسیه را تهیه کنید.

ویزای توریستی روسیه

نشان تجارت - وارد هر کدام از شهرهای روسیه شوید، شاهد یادگاری هایی از تاریخ پر فراز و نشیب این کشور خواهید بود. از سنت باسیل و داستان های عجیبش گرفته تا میدان سرخ و قصر پتورهوف. برای سفر به این کشور جذاب و پرجاذبه، باید ویزای توریستی تهیه کنید. در مسیر اخذ ویزای توریستی روسیه، باید یک سری اقدامات را انجام دهید و یک سری اسناد و مدارک را با خودتان به دارالترجمه روسی ببرید. اما چگونه ویزای توریستی روسیه دریافت کنیم؟ محدودیت های ویزای توریستی روسیه چیست؟ در این مطلب، از ویزای توریستی روسیه برای تان خواهیم گفت. با ما همراه باشید.

ویزای توریستی روسیه چیست؟

ویزای توریستی روسیه، همانطور که از نامش معلوم است، مخصوص سفر به روسیه است. اگر می خواهید به روسیه سفر کنید و از دیدنی های این کشور بازدید کنید، باید ویزای توریستی روسیه را تهیه کنید.

انواع ویزای روسیه توریستی چیست؟

ویزای توریستی روسیه دو نوع دارد: یک بار ورود و دو بار ورود.

این دو ویزا، همانطور که از نامشان معلوم است، تعداد دفعه های ورود شما به روسیه و خروج تان را از این کشور مشخص می کند. با دریافت ویزای یک بار ورود، فقط یک بار می توانید وارد روسیه شوید، اما اگر ویزای دو بار ورود را فراهم کنید، می توانید دو بار به این کشور سفر کنید.

چگونه ویزای توریستی روسیه دریافت کنیم؟

تا به اینجا با انواع ویزای توریستی روسیه آشنا شدید. برای دریافت ویزای توریستی ترکیه، باید اسناد و مدارک مورد نیاز را با خودتان به دارالترجمه روسی ببرید و ترجمه رسمی کنید.

اما چه مدارکی برای ویزای توریستی روسیه لازم است؟ از مدارک لازم برای دریافت ویزای توریستی روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پاسپورت

شناسنامه

کارت ملی

باید مدارک و اسناد زیر را با خودتان به دارالترجمه روسی ببرید و ترجمه رسمی کنید.

بعد از دریافت ترجمه ها، باید به فکر اخذ تأییدات لازم باشید. از تأییدات لازم برای دریافت ویزای توریستی روسیه می توان به تأییدیه دادگستری، تأییدیه وزارت امور خارجه و تأییدیه سفارت روسیه اشاره کرد. یادتان باشد ترجمه رسمی حتماً به تأییدات نیاز دارد، از این رو، پیش از آنکه ترجمه ها را تحویل دهید، باید تأییدات لازم را دریافت کنید.

هزینه دریافت ویزای توریستی روسیه

هزینه دریافت هر کدام از انواع ویزای توریستی روسیه متفاوت است. اما به طور کلی، برای دریافت ویزای توریستی یک بار ورود روسیه، باید هشتاد دلار بپردازید و برای دریافت ویزای دو بار ورود باید 128 دلار بپردازید.

اگر بخوانید ویزای توریستی روسیه را خیلی زود دریافت کنید، باید هزینه بیشتری را بپردازید. اگر خیلی عجله داشته باشید، می توانید ویزا را سه روزه و حتی پنج روزه نیز دریافت کنید. در واقع، با پرداخت هزینه فوریت، می توانید ویزای روسیه را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

مدت اعتبار ویزای توریستی روسیه چقدر است؟

مدت زمان اعتبار ویزای توریستی روسیه بین چهارده تا سی روز است. یادتان باشد که برای دریافت این ویزا، باید رسید رزرو هتل و بلیط رفت و برگشت هواپیما را ارائه دهید. برای دریافت ویزای چهارده روزه توریستی روسیه، باید برای هر چهارده روز هتل رزرو کرده باشید، اگر این مدت کمتر باشد، مدت زمان اعتبار ویزای تان نیز کمتر خواهد شد. اگر می خواهید ویزای یک ماه دریافت کنید، باید برای بیست روز هتل رزرو کرده باشید، در غیر اینصورت، ویزا صادر نمی شود.

دیگر انواع ویزای روسیه

ویزای روسیه فقط محدود به ویزای توریستی نیست، بلکه انواع دیگری نیز دارد. از این دیگر انواع ویزای روسیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویزای تحصیلی یا ویزای دانشجویی روسیه
  • ویزای خصوصی روسیه
  • ویزای کاری روسیه
  • ویزای درمانی روسیه
  • ویزای ترانزیت روسیه

اگر قصد دریافت ویزای روسیه را دارید، ابتدا باید هدف تان را مشخص کنید، سپس برای دریافت ویزای مورد نظرتان اقدام کنید. هر کدام از این انواع ویزا کاربرد و مدت اعتبار مشخصی دارند. بنابراین باید حواس تان به نوع ویزا و شرایط اخذ آن باشد.

همچنین برای دریافت هر کدام از انواع ویزای روسیه، باید اسناد و مدارک مشخصی را به دارالترجمه روسی ببرید و ترجمه رسمی کنید.  برای اطلاعات بیشتر می توانید به سایت https://satraa.com/ مراجعه کنید.

سخن آخر

تا به اینجا، با ویزای توریستی روسیه و شرایط دریافت آن آشنا شدید. همانطور که مشاهده کردید، ویزای توریستی روسیه انواع مختلفی دارد و برای دریافت هر کدام، باید یک سری شرایط مشخصی را مهیا کنید و سپس اسناد و مدارک لازم را به دارالترجمه روسی ببرید و ترجمه رسمی کنید. اگر می خواهید فقط یک بار به روسیه بروید، باید نوع تک ورودی را انتخاب کنید و اگر می خواهید دو بار بروید، باید نوع دوم را انتخاب کنید. بعد از ترجمه اسناد و مدارک به زبان روسی، باید به فکر اخذ تأییدات لازم باشید تا بتوانید ویزای مورد نظرتان را دریافت کنید. همچنین برای دریافت ویزا، باید هزینه مشخصی را نیز پرداخت کنید. جالب است بدانید اگر بخواهید ویزای توریستی روسیه را زودتر دریافت کنید، با پرداخت هزینه بیشتر، می توانید از این امکان استفاده کنید.

برچسب ها: نشان تجارت روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون