کد خبر: ۴۷۸۹۵
۱۳:۳۲ -۲۱ تير ۱۴۰۲
سامسونگ گوشی‌های بسیاری را با قیمت‌های متنوع عرضه کرده است. در این مقاله گوشی‌های سامسونگ تا سقف 15 میلیون تومان را معرفی می‌کنیم.

خرید گوشی سامسونگ تا سقف ۱۵ میلیون

نشان تجارت - هدی کاشانیان: اگر برای خرید گوشی به بازار موبایل مراجعه کنید، گوشی‌های سامسونگ زیادی در بازار به چشم می‌خورند، اما فقط تعداد محدودی از بهترین گوشی‌های سامسونگ در محدوده قیمتی ۱۵میلیون تومان قرار دارند. شاید شما هم به نکته فکر کنید که آیا با ۱۵ میلیون تومان، کدام گوشی سامسونگ را می‌توان خریداری کرد؟ جالب است که بدانید سامسونگ گوشی‌های بسیاری را با قیمت‌های متنوع عرضه کرده است. در ادامه گوشی‌های سامسونگ تا سقف ۱۵ میلیون تومان را معرفی می‌کنیم:

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A54

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

 گلکسی A54 سامسونگ میان‌رده‌ای مجهز به OIS در دوربین اصلی و بدنه‌ای مقاوم در‌برابر نفوذ آب و گردوغبار با گواهی IP67 است و یکی از بهترین گوشی‌ها در محدوده قیمتی حدود ۱۵ میلیون تومان محسوب می‌شود. طراحی بدنه بسیار زیبا و یادآور سری S سامسونگ است. پشت گوشی ساده و هیچ طراحی خاصی روی آن اعمال نشده و زیبایی خود را با طراحی ساده خود به شما هدیه می‌دهد. ماژول دوربین برآمدگی بسیار کمی دارد و مزاحمتی برای شما در هنگام استفاده ایجاد نمی‌کند. در حاشیه بالایی گوشی جایگاه سیم کارت و کارت حافظه قرار دارد و در سمت راست گوشی می‌توانید دکمه‌های افزایش و کاهش صدا و همچنین دکمه پاور را مشاهده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A34

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

 یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های مجهز به دو ویژگی خاص، یعنی بدنه ضدآب با گواهی IP67 و وجود لرزش‌گیر سخت‌افزاری در سیستم دوربین اصلی است. همچنین با اندروید نسخه ۱۳ و بهره‌مندی از به‌روزرسانی‌های منظم و طولانی‌مدت سامسونگ نیز بر ارزش خرید گوشی میان‌رده سامسونگ خواهد افزود. دوربین اصلی از حسگر ۴۸ مگاپیکسل به‌همراه لنز واید ۲۶ میلی‌متری بهره می‌برد که به فوکوس خودکار تشخیص فاز و لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده است. ظرفیت باتری A34 به ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌رسد و حداکثر توان ۲۵ وات را برای شارژ مجدد آن می‌توان استفاده کرد.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A33

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

 یک دستگاه میان رده چشمگیر با لیست طولانی از ویژگی‌ها می‌باشد. دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی، دوربین سه گانه پشتی و اتصال 5G است. صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ Infinity-V دارای زوایای دید خوب و رنگ‌های اشباع شده است. این دستگاه از آخرین پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 850 هشت هسته ای، همراه با 4 گیگابایت رم و یک پردازنده گرافیکی مناسب Mali-G51 پشتیبانی می‌کند. حافظه داخلی 128 گیگابایت است.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A13

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

 دارای عمر باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع است. این دستگاه بر روی یک پردازنده هشت هسته ای با 6 گیگابایت رم اجرا می شود که به روان‌تر و سریع‌تر انجام چند کار کمک می‌کند. این گوشی مجهز به دوربین چهارگانه در پشت است تا تصاویر باکیفیت ثبت کند. همچنین دارای صفحه نمایش 6.4 اینچی HD+ Infinity-V با رزولوشن 720 در 1560 پیکسل است که تجربه تماشای فوق العاده ای را ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی M52

به گزارش رویداد۲۴ این گوشی مجهز به پردازنده قدرتمند Snapdragon 750G 5G، رم 8 گیگابایتی سامسونگ Galaxy M52 5G عملکرد و کارایی عالی است. صفحه نمایش 6.5 اینچی FHD+ Super AMOLED تجربه تماشای همه جانبه را با رنگ‌های زنده و دید با زاویه باز ارائه می‌دهد. این گوشی دارای 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی است که با کارت microSD تا 512 گیگابایت قابل ارتقا است. همچنین شامل یک باتری 25 واتی شارژ سریع و یک دوربین چهارگانه با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی است.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A52s

 دارای صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی Super AMOLED با گواهی HDR10+ برای تصاویر واضح و پر جنب و جوش. این دستگاه از چیپست اسنپدراگون 750G تغذیه می‌کند که عملکرد و عمر باتری بهتری را در مقایسه با سایر گوشی های سامسونگ ارائه می دهد. اتصال 5G را برای سرعت بیشتر اینترنت و دانلود ارائه می دهد. این گوشی مانند سایر گوشی‌هایی که تاکنون شرح دادیم، دارای دوربین چهارگانه است؛ با این تفاوت که کیفیت بالاتری دارد. دوربین اصلی این گوشی دارای یک سنسور 64 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم 1.8 است که از قابلیت فوکوس خودکار با تشخیص فاز و همچنین لرزش‌گیر اپتیکال تصویر پشتیبانی می‌کند.

 بهترین گوشی سامسونگ گلکسی M33

 این گوشی داری اتصال 5G، امکان دانلود سریعتر، پخش جریانی و بازی را فراهم می‌کند. 8گیگابایت رم تجربه چندوظیفه‌ای روان را تضمین می‌کند. . باتری 6000 میلی آمپری با ماندگاری زیاد، انرژی زیادی را ارائه می دهد. رابط کاربری One UI سامسونگ یکی از کاربر پسندترین رابط‌های موجود است. حافظه داخلی سخاوتمندانه 128 گیگابایت است.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A23

 این گوشی یک نمایشگر زیبا 6.5 اینچی HD+ با نسبت تصویر 20:9 ارائه می دهد که آن را به یکی از همه جانبه ترین و لذت بخش‌ترین تجربه‌ها تبدیل می‌کند. این پردازنده از یک پردازنده هشت هسته ای پشتیبانی می‌کند و با 3 گیگابایت رم برای اجرای چند وظیفه‌ای روان و عملکرد بدون تاخیر ارائه می‌شود. دستگاه دارای یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی است که باعث می‌شود با یک بار شارژ بیشتر دوام بیاورد.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A72

 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان محسوب می‌شود، دارای یک تراشه قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 720G است. این تراشه 8 نانومتری نیز به شما امکان اجرای انواع بازی‌های ویدیویی و برنامه‌های سنگین را می‌دهد. ازاین‌رو، قطعاً می‌توان آن را در لیست بهترین گوشی های هوشمند سامسونگ قرارداد. پردازنده مرکزی این گوشی هشت هسته‌ای بوده که شامل دو هسته Kryo 465 Gold با حداکثر فرکانس 2.3 گیگاهرتز و شش هسته Kryo 465 Silver با فرکانس 1.8 گیگاهرتز می‌شود. پردازنده گرافیکی این گوشی هم Adreno 618 است که عملکرد فوق‌العاده خوبی دارد. ازاین‌رو، گلکسی A72 یکی از بهترین گوشی های سامسونگ تا 15 میلیون تومان شناخته می‌شود. نسخه‌های حافظه داخلی گوشی گلکسی A72 مانند دو گوشی قبلی است و در نسخه‌های 6 و 8 گیگابایتی رم و 128 و یا 256 گیگابایتی حافظه داخلی عرضه می‌شود. مانند موارد قبلی، در صورت نیاز، شما می‌توانید سیم‌کارت دوم خود را خارج کرده و به‌جای آن کارت حافظه قرار دهید.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی A72

این محصول میان رده در طی رویدادی به کاربران معرفی شد و قرار است که از 22 آوریل 2022 روانه بازارها شود. به نظر می‌رسد که قیمت گوشی A73 ویتنام در نسخه‌های 128 گیگابایتی از 500 یورو شروع شود که نشان از مشخصات قدرتمند آن است. به طور مختصر و در یک نگاه کلی به مشخصات گوشی شA73 5g شاهد نمایشگر سوپر امولد پلاس، جدیدترین سیستم عامل اندروید، تراشه مناسب اسنپدراگون 778G، سنسورهای چهارگانه دوربین و باتری لیتیوم پلیمری 5000 میلی آمپری هستیم. غول فناوری موبایل همواره نگاه ویژه‌ای به طراحی و ساخت محصولاتش داشته است که این موضوع را می توان به وضوح در گوشی A73 5g نیز مشاهده کرد. ابعاد محصول گفته شده حدود 163.7 در 76.1 در 7.6 میلی متر می باشد که آن را بسیار خوش دست کرده است. ناگفته نماند که وزن آن نیز حدود 181 گرم است که به هیچ عنوان در استفاده‌های طولانی مدت از گوشی، شما را خسته نمی‌کند. نکته جالب توجه در خصوص گوشی سامسونگ A73 مربوط به استاندارد IP67 برای مقاومت در برابر آب و گرد و غبار می شود که نگرانی های این زمینه را تا حدودی برطرف کرده است. این دستگاه همانند دیگر محصولات سامسونگ دارای جایگاه سیم کارت‌های دوگانه ای است که در صورت تمایل می‌توانید از آن برای حافظه microSDXC نیز استفاده کنید.

بهترین گوشی سامسونگ گلکسی 14A

آنتن دهی گوشی سامسونگ Galaxy A۱۴ از سامسونگ Galaxy A۱۴، ۵G بهتر است. از لحاظ تکنولوژی هر دوی این گوشی‌ها دارای تکنولوژی GSM و HSPA می‌باشند. ولی گوشی A۱۴ دارای تکنولوژی SIM و LTE نیز هست. در مورد باند‌های ۲G هر دو از باند‌های GSM ۸۵۰ و ۹۰۰ و ۱۸۰۰ پشتیبانی می‌کنند. گوشی A۱۴ دارای باند ۱۹۰۰, SIM ۱ & SIM ۲ (DUAL-SIM) و گوشی سامسونگ A۱۴، ۵G دارای باند ۱۹۰۰ نیز هستند. در کل باند‌ها ۲G هر دو گوشی عملکرد مشابهی دارند. در مورد باند‌های ۳G هر دو از باند‌های HSDPA ۸۵۰ و ۲۱۰۰ پشتیبانی می‌کنند. گوشی سامسونگ A۱۴ دارای باند ۹۰۰ و گوشی سامسونگ A۱۴، ۵G دارای باند ۱۷۰۰ (AWS) و ۱۹۰۰ نیز هستند. درکل باند‌ها ۳G گوشی سامسونگ A۱۴، ۵G از سامسونگ A۱۴ بهتر است. در مورد باند‌های ۴G باید بگوییم که تنها گوشی Galaxy A۱۴ از تکنولوژی ۴G پشتیبانی می‌کند. باند‌های های آن نیز ۱, ۳, ۵, ۷, ۸, ۲۰, ۲۸, ۳۸, ۴۰, ۴۱ هستند. گوشی سامسونگ Galaxy A۱۴، ۵G نیز از شبکه ۴G پشتیبانی نمی‌کند. در مورد باند‌های ۵G باید بدانید که هیچکدام از این گوشی‌ها از این تکنولوژی پشتیبانی نمی‌کنند. با اطلاعاتی که از این گوشی‌ها وجود داره میشه گفت که سرعت شبکه‌ای گوشی سامسونگ A۱۴، ۵G از سامسونگ A۱۴ بهتر است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون