کد خبر: ۴۷۸۵۹
۱۷:۵۸ -۱۸ تير ۱۴۰۲
یکی از بزرگ‌ترین برند‌ها و سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان سامسونگ است. این کمپانی محصولات خود را در قیمت‌های متفاوت تولید و وارد بازار می‌کند. گوشی‌های این شرکت در بازار ایران همواره از پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند.

گوشی سامسونگ تا سقف ۱۰ میلیون تومان چیست؟

نشان تجارت - هدی کاشانیان: یکی از بزرگ‌ترین برند‌ها و سازندگان گوشی‌های هوشمند در جهان سامسونگ است. این کمپانی محصولات خود را در قیمت‌های متفاوت تولید و وارد بازار می‌کند. گوشی‌های این شرکت در بازار ایران همواره از پرفروش‌ترین محصولات محسوب می‌شوند. از این‌رو ضرورت دارد قبل از خرید مدل‌های مختلف این برند، فاکتور‌های مختلفی را در نظر بگیریم؛ مثل طراحی، سخت‌افزار و نرم‌افزار. از سری‌های مختلف این شرکت، می‌توان مدل‌های حوبی را تا حد قیمت ۱۰ میلیون تومان پیدا کرد. جالب است بدانید که حتی برخی از آن‌ها با محصولات پرچم‌دار بازار گوشی هم رقابت می‌کنند. به همین دلیل تصمیم داریم بهترین گوشی‌ها براساس امتیاز مشتری‌ها تا ۱۰ میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

گوشی‌های سریM  

در سال ۲۰۱۹ سامسونگ اقدام به تولید گوشی‌‌های سری M کرد و تا امروز سه نسل از این گوشی را به بازار عرضه کرده است. علاوه بر این گوشی‌هایی که در این سری از سامسونگ وجود دارند، تفاوت‌های اساسی در طراحی و ابعاد با بقیه سری‌های سامسونگ دارند و همین موضوع باعث شده تا این سری از گوشی‌های سامسونگ از بقیه محصولات این کمپانی متفاوت شوند. از جمله این سری:

سامسونگ M33 5G

سیستم عامل این گوشی اندروید ۱۲ می‌باشد و از رابط کاربری One UI 4.1  بهره می‌برد. از جدیدترین قابلیت‌هایی که سامسونگ M33 5G به کاربرها ارائه می‌دهد قابلیت نیمه شفاف در همه برنامه‌ها، دکمه برای تعویق برای اعلان‌ها و کلی قابلیت دیگر است. دوربین عقب 50 مگاپیکسل، دوربین جلو 8 مگاپیکسل، CPU هشت هسته‌ای و وزن ۱۹۸ گرم است.

سامسونگ M22

صفحه نمایش گوشی گلکسی M22 از نوع سوپر آمولده که رزولوشن آن 1600×720 پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی می‌باشد. به دلیل این‌که رزولوشن این صفحه ‌نمایش پایین هستش نمی‌توان از کیفیت صفحه نمایش آن خیلی تعریف کرد؛ دوربین پشت: 48 مگاپیکسل، دوربین سلفی: 13 مگاپیکسل و  اندروید 11, One UI Core 3.1.

Galaxy M32

سامسونگ گلکسی M32 نسبت به قیمتش، صفحه نمایش فوق‌العاده‌ای را ارائه کرده. قبل از هر چیزی بهتره بدانید که این گوشی به یک پنل ۶٫۴ اینچی از نوع Super AMOLED و FHD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز مجهز شده است.

 Galaxy M52

یکی از مدل‌های سری M که باتوجه به داشتن نمایشگر ۶.۷ اینچی، برای نگه داشتن راحت آن باید دست‌های نسبتاً بزرگی داشته باشید، اما این مدل تنها ۱۷۳ گرم وزن دارد و از ارگونومی خوبی برخوردارست و از بهترین گوشی های سامسونگ تا ۱۰ میلیون به شمار می‌رود. صفحه نمایش +Super AMOLED با رزولوشن و تراکم پیکسلی بالا و پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی در کنار تراشه Snapdragon 778G 5G از گوشی M52 یک گزینه ایده‌آل برای گیمرها ساخته است. همچنین باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری با فست شارژ ۲۵ واتی نیز از دیگر مشخصات این مدل جذاب است. ناگفته نماند دوربین این گوشی نیز سه‌گانه و لنز اصلی آن ۶۴ مگاپیکسلیست و با توجه به این مشخصات می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون در سری M دانست.

گوشی‌های سری A

 این سری که به‌عنوان سری میان‌رده و اقتصادی شناخته می‌شود، مدل‌های قابل قبولی را ارائه می‌دهد و طرفدارهای زیادی هم دارد. از آن‌جایی که تنوع مدل در این سری خیلی زیاد است و بعضی اوقات هم تفاوت قیمت خیلی قابل ‌توجه نیست، احتمالا زیاد موقع خرید دچار شک می‌شوید و نمی‌دانید کدام مدل برای شما بهتر است و ارزش خرید بالاتری دارد. از جمله این سری:

Galaxy A13

گلکسی A13 در قاب پشتی خود به یک دوربین اصلی قدرتمند ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو و ۲ مگاپیکسلی سنجش عمق مجهز شده که در مجموع این گوشی دارای یک دوربین چهارگانه خواهد بود که در نور مناسب روز تصاویر قابل قبولی را ثبت می‌کند.

به گزارش رویداد۲۴ سامسونگ برای گوشی گلکسی A13 خود از پردازنده اگزینوس ۸۵۰ و پردازنده گرافیکی Mali G52 استفاده کرده که توانایی ارائه عملکرد قابل قبولی در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزارهای کاربردی دارد.

Galaxy A14

این گوشی در قاب پشتی خود به یک دوربین سه‌گانه مجهز شده که به ترتیب شامل سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی از نوع عریض، یک سنسور ۵ مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی ماکرو است. این گوشی همچنین به یک سنسور ۱۳ مگاپیکسلی در قسمت جلو برای دوربین سلفی مجهز شده که قادر است پرتره‌های با کیفیتی را ثبت کند. پردازنده Exynos 1330 نیز این گوشی را همراهی می‌کند و سبب شده تا در اجرای بازی‌های محبوب و نرم‌افزار‌های کاربردی، عملکرد خوبی داشته باشد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ ساعت این گوشی به ازای هر بار شارژ صد درصدی، طول عمر مفید دو روز را در شرایط استفاده معمولی آماده می‌کند.

Galaxy A23

یکی از گوشی‌های هوشمند میان‌رده و قدرتمند سری A سامسونگ، گوشی سامسونگ Galaxy A23 است که در جایگاه یک گوشی هوشمند میان‌رده به مشخصات فنی مناسب و قابل قبولی مجهز شده است. این گوشی از نمایشگر ۶.۶ اینچی PLS با وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۴۰۸ پیکسل و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره برده است. این همایشگر همچنین توانایی نمایش ۴۰۰ پیکسل در هر اینچ را دارد که در مجموع تصاویری واضح و روان ارائه می‌دهد. در قاب پشتی گلکسی A23 یک سنسور دروبین اصلی قدرتمند با رزولوشن ۵۰ مگاپیکسل از نوع عریض در کنار سنسور ۵ مگاپیکسل اولتراواید و دو سنسور با رزولوشن ۲ مگاپیکسل از نوع ماکرو و سنجش عمق، سنسور‌های دروبین چهارگانه این گوشی میان‌رده را تشکیل می‌دهند.

Galaxy A24

گلکسی A24 نسخه ‌4 Gجانشین شایسته‌ی نسل پیشین، یعنی A23 سامسونگ است. با اینکه طراحی گوشی در قاب جلویی آن تغییری نکرده، پنل نمایشگر از PLS LCD نسل گذشته به Super AMOLED در نسل جدید ارتقا یافته است. بااین‌حال، نرخ نوسازی و وضوح صفحه‌نمایش به‌ترتیب در ۹۰ هرتز و فول اچ‌دی پلاس ثابت مانده‌اند. اندازه‌ی نمایشگر هم با یک‌دهم کاهش به ۶٫۵ اینچ رسیده است .تراشه‌ی استفاده‌شده در بطن گوشی Helio G99 مدیاتک است که عملکرد رضایت‌بخشی در این بازه‌ی قیمتی دارد. ترکیب دوربین‌های پشتی با حذف حسگر عمق‌سنج، سه‌گانه شده و همچنان دوربین اصلی به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و ۵۰ مگاپیکسلی مجهز است.

Galaxy A32

این گوشی به چهار دوربین اصلی، فوق عریض، ماکرو و عمق میدان در قاب پشتی مجهز شده است. دوربین اصلی سنسوری 64 مگاپیکسلی دارد و سنسور 8 مگاپیکسلی فوق عریض و 5 مگاپیکسلی عمق میدان و ماکرو آن را همراهی می‌کند. برای ثبت تصاویر سلفی هم دوربین 20 مگاپیکسلی قرار گرفته در تاچ قطره‌ای بالای نمایشگر در اختیار شما قرار گرفته است.

Galaxy A33

یکی از جدیدترین میان‌رده‌های سامسونگ که در برخی قسمت‌ها مشخصاتی مثل یک بالارده دارد و شاید بتوان آن را بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون ۲۰۲۲ سامسونگ دانست. برخورداری از گواهی ضد آب IP67، این گوشی را به مقاوم‌ترین مدل در مقابل آب و گرد‌ و غبار تبدیل کرده است. همچنین استفاده از تراشه اگزینوس ۱۲۸۰ که لیتوگرافی فوق‌العاده نازک ۵ نانومتری دارد به طول عمر بیشتر باتری و عملکرد هر چه بهتر سخت‌افزار کمک زیادی کرده است. البته این میان رده قدرتمند مشخصات عالی دیگری نیز دارد که باعث محبوبیت بیشتر آن شده است. نمایشگر ۶.۴ اینچی جذاب Super AMOLED با رزولوشن +Full HD و پشتیبانی از نرخ‌نوسازی ۹۰ هرتزی آن را به یک گزینه بسیار خوب برای تماشای فیلم تبدیل می‌کند. باتری حجیم ۵۰۰۰ میلی‌آمپری به همراه دوربین چهارگانه ۴۸ مگاپیکسلی از دیگر ویژگی‌هایست که این مدل را در لیست بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۰ میلیون ۱۹کالا جای داده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون