کد خبر: ۴۱۴۰
۱۲:۵۰ -۲۰ خرداد ۱۳۹۶
عبدالرضا عزیزی در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
عبدالرضا عزیزی
ورزش و جوان- عبدالرضا عزیزی، نماینده شیروان و عضو فراکسیون ورزش مجلس دهم معتقد است که دولت باید بیش از گذشته به جوانان اعتماد کند. وی می‌گوید جوانان تحصیل‌کرده ما آمادگی قبول بسیاری از مسئولیت‌های کلیدی کشور را دارند و چقدر خوب است که آقای رییس جمهور به اعتماد جوانان در 29 اردیبهشت پاسخی متقابل دهد.

یکی از انتقادات به دولت یازدهم بکارگیری افراد مسن در کابینه بود. چقدر جوانگرایی را در دولت دوازدهم لازم و ضروری می‌دانید؟
آقای رییس جمهور در دوران تبلیغات قول دادند که کابینه را تا حدی نسبت به گذشته جوان تر کنند و مطمئنم که ایشان به قول خود عمل خواهند کرد. مطالبه ما نمایندگان مجلس هم از آقای روحانی جوانگرایی در دولت است. باید به جوان بیشتر میدان داد و به آن ها اعتماد کرد. جوانان در انتخابات ریاست جمهوری به آقای روحانی اعتماد کردند و انتظار است که ایشان هم به این افراد باپتانسیل و مخصوصا تحصیل‌کرده‌های آنان اعتماد کند. من به عنوان یک نماینده و حامی آقای روحانی در انتخابات ریاست جمهوری امیدوارم کابینه دوازدهم جوان‌تر شود.

منظور شما از بکارگیری جوانان، استفاده آن‌ها در لایه‌های میانی دولت است یا تحویل برخی پست‌های کلیدی مانند وزارتخانه‌ها را هم شامل می‌شود؟
چه اشکال دارد که افراد جوان، پست های کلیدی را تصاحب کنند. اتفاقا نظر من در رابطه با استفاده از جوانان شامل تمام سطوح اجرایی کشور است.

نظرتان راجع به تفکیک دو حوزه ورزش از جوانان و تغییرات احتمالی در وزارتخانه چیست؟
تفکیک حوزه ورزش از جوانان را بطور کلی به صلاح کشور می دانم ولی اگر بنا به هر دلیلی جدا نشد بهتر است که ما سازمان جوانانی داشته باشیم که زیر نظر وزارت ورزش باشد، دقیقا مانند سازمان بهزیستی کشور که زیر نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است ولی بودجه مستقلی دارد.

از مدیریت اداره ورزش و جوانان شهرستان شیروان رضایت دارید؟
در حوزه ورزش شهر ما کارهای خوبی صورت گرفته و جالب است بدانید که شیروان تنها شهر در خراسان شمالی است که زمین چمن مصنوعی فوتبال دارد. شیروان تا چهار سال گذشته به اندازه کافی استخر شنا نداشت ولی در حال حاضر 5-4 استخر شنا دارد. ورزشگاه سه هزار نفری شیروان پنجاه درصد کارهایش انجام شده و در تلاشیم که این ورزشگاه را در دولت دوازدهم به اتمام برسانیم. در سال 93 برای گود کشتی شیروان مبلغ یک میلیاردی را تهیه کردیم که شکر خدا پیشرفت خوبی داشته و از دولت تقاضامند هستم که تا به سرانجام رسیدن این طرح دست از حمایت برندارد. یکی از نارضایتی های من عدم پیشرفت طرح های عمرانی ورزش روستایی است. متاسفانه طرح های عمرانی که برای ورزش روستاها لحاظ شده از پیشرفت لازم برخوردار نبوده است که انتظار است در آینده این طرح های نیمه کاره سر و سامان بهتری را به خود بگیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون