کد خبر: ۳۴۰۸
۲۳:۵۳ -۰۴ خرداد ۱۳۹۶
نظر افضلی، نماینده مجلس دهم در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
بطور کلی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان های نهبندان و سربیشه مناسب نیست و جوانان از سخت افزارهای لازم برای بهره مندی از امکانات ورزشی برخوردار نیستند.
ورزش و جوان- نظر افضلی، نماینده مجلس دهم در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به وضعیت اداره ورزش و جوانان دو شهرستان نهبندان و سربیشه گفت: متاسفانه چندی پیش یک انتصاب سیاسی در اداره ورزش و جوانان نهبندان صورت گرفت که با بنده نماینده هیچ گونه مشورتی انجام نشد. ایشان از خانواده ای بود که در ایامی که مقام معظم رهبری به ایرانشهر تبعید شده بودند حضرت آقا در منزل پدر این خانم حضور داشتند. کاش حرمت این خانم که از تحصیلات خوبی هم برخوردار بود نگه داشته می شد.

در رابطه با وضعیت ورزشی این دو شهرستان هم باید بگویم که دنبال کارهای استخر سربیشه هستیم که خیلی مسئله ساز شده است. بنده در گذشته یک نامه به وزیر ورزش و جوانان سابق آقای دکتر گودرزی نوشتم که ایشان هم 15 میلیونی را کمک کردند. جدیدا هم برای آقای سلطانی فر، وزیر محترم نامه نوشتم که بطور ویژه به این منطقه محروم نگاه و تا جایی که امکان دارد کمک خود را به این دو شهرستان بی‌امکانات ساری و جاری کند.

بطور کلی وضعیت ورزش و جوانان شهرستان های نهبندان و سربیشه مناسب نیست و جوانان از سخت افزارهای لازم برای بهره مندی از امکانات ورزشی برخوردار نیستند. از طرفی موضوع جوانان زیر سایه حوزه ورزش گم شده است. انتظار ما از مدیران ارشد ورزشی کشور این است که به این منطقه محروم که با افغانستان مرز مشترک دارد توجه شود تا لااقل وضعیت نیروی جوان این دو شهرستان بهتر از گذشته شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون