کد خبر: ۲۴۲۳
۱۳:۴۸ -۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۶
انارکی محمدی، نماینده رفسنجان و انار در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
احمد انارکی محمدی
ورزش و جوان- احمد انارکی محمدی، نماینده حوزه انتخابیه رفسنجان و انار در استان کرمان معتقد است با وجود تمام مشکلاتی که در کشور و در حوزه جوانان وجود دارد اما اکثریت جوانان به مانند سال 92 به آقای روحانی اعتمادی دوباره خواهند کرد. وی می‌گوید انتظارها در حوزه ورزش و جوانان به مراتب بیش از این بود اما با نگاه ویژه نمایندگان در برنامه ششم توسعه، آینده خوبی را می‌توان متصور بود.

به نظر شما قشر جوان به عنوان بخشی تاثیرگذار، در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری به کمک آقای روحانی خواهند آمد؟

در چهار دهه ای که از عمر انقلاب اسلامی می گذرد می بینیم که جوانان همیشه تاثیرگذار بوده اند. چه در ایام پیروزی انقلاب و چه در زمان جنگ تحمیلی و چه بعد از آن، جوانان همیشه به عنوان بخش فعال جامعه در صحنه های مختلف حضور جدی داشتند. امروز کشور با مشکلاتی زیادی روبروست که یکی از آن ها رکود اقتصادی است. با توجه و آگاهی این قشر از تمام مشکلات، آن ها هوشیار هستند. ما در هشت سال دولت های نهم و دهم آسیب های جدی دیدیم. امروز بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور میراث دولت قبلی است. دولت یازدهم با توافق هسته ای و مذاکرات منطقی که داشت توانست برجام را به نتیجه برساند. هرچند برجام آنطور که انتظار می رفت نتیجه نداد ولی در کل برکات این توافق ارزشمند قابل رویت است. امروز جوانان ما این موضوعات را رصد می کنند و کاملا به روند مدیریتی کشور آگاه هستند. از نظر من جوانان باز هم به مانند سال 92 حمایت گسترده ای از آقای روحانی خواهند کرد.

اوضاع و احوال ورزش در دو شهرستان رفسنجان و انار به چه صورت است؟
در کشور نگاه ویژه ای به حوزه ورزش و جوانان نشده است که یکی از اصلی ترین دلایل آن نبود بودجه و امکانات کافی است. در دو شهرستان ما هم آن انتظاری که برای بهبود این دو حوزه داشتیم برآورده نشد. در این مدت یکسالی که بنده نماینده شدم سعی کردم که اقدامات مثبتی را در این راستا انجام دهم که تا حدی مثمرثمر واقع شد. خوشبختانه در برنامه ششم توسعه به ورزش و مخصوصا ورزش همگانی نگاه خوبی شده و ان شاالله در سال 96 اثرات این تصمیات را خواهیم دید.

آینده ورزش قهرمانی شهرستان‌های رفسنجان و انار را چطور می‌بینید؟
خدا را شکر استعداد و پتانسیل های ورزشی خوبی را در هر دو شهرستان رفسنجان و انار داریم. در ورزش های رزمی و زورخانه ای و پهلوانی هم ورزشکاران صاحب نامی را داریم و هم از جایگاه خوبی در کشور برخورداریم. در فوتبال تیم باسابقه و نام آشنای مس رفسنجان را داریم که یکی از اعتبارهای فوتبال استان کرمان است. من فکر می کنم با تقویتی که از سمت ما و دیگر مسئولین صورت خواهد گرفت در آینده شاهد ظهور و بروز ورزشکاران برجسته ای در شهرستان رفسنجان و انار خواهیم بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون