کد خبر: ۱۸۷۷۴
۱۳:۳۵ -۰۵ شهريور ۱۳۹۷
کاراته کار وزن منهای ۶۸ کیلوگرم ایران از تلاش برای موفقیت در المپیک خبر داد.
ورزش و جوان- پگاه زنگنه بعد از کسب مدال برنز کاراته وزن منهای ۶۸- کیلوگرم بانوان در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، گفت: در مسابقات امروز (دوشنبه)  به هیچ حریفی نباختم و در مبارزه اول امتیازی به حریف ندادم، اگر داوران مهربان‌تر بودند می‌توانستم برنده باشم اما داوران به حریف هانتی دادند در حالیکه من مبارزه بهتری نشان دادم.

کاپیتان تیم ملی کاراته بانوان افزود: مدال برنز کم‌ترین مدالی بود که می‌توانستم از این رقابت‌ها بگیرم و برای طلا آمده بودم که در مبارزه نخست همه‌ چیز تغییر کرد. با این حال برای این مدال تلاش زیادی کرده‌ام و با تمام وجود آن را به مردم ایران به خصوص همشهری‌های عزیزم در کرمانشاه تقدیم می‌کنم.

او ‌ادامه داد: در ادامه مبارزاتم قدرتمندانه‌تر برابر حریفان ظاهر شدم و توانستم به مدال برنز این رقابت‌ها دست پیدا کنم. ‌از همه کسانی که حمایتم کردند و کسانی که نقدهای غیر منصفانه‌ای از من داشتند تشکر می‌کنم چرا که همه این مسائل باعث ‌افزایش انگیزه‌ام در این مسابقات برای کسب مدال شد.

زنگنه در پایان صحبت‌های خودگفت: قصد خداحافظی ندارم و کماکان در خدمت تیم ملی خواهم بود و به کار خود تا مسابقات جهانی و المپیک توکیو ادامه خواهم داد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون