کد خبر: ۱۸۴۱۰
۲۰:۵۰ -۰۸ مرداد ۱۳۹۷
رییس فدراسیون چوگان با بیان این که بازنشسته نیروی انتظامی است، گفت: اگر قانون بگوید بدون شک از سمتم استعفا خواهم داد.

ورزش و جوان- حجت الله دهخدایی در باره موضوع بازنشستگی خود و این که طبق مصوبه جدید مجلس شورای اسلامی  بازنشستگان نمی‌توانند در مشاغل دولتی مشغول به فعالیت باشند و باید از سمت خود استعفا بدهند، اظهار کرد: من بازنشسته نیروی انتظامی هستم و زمانی هم که رییس فدراسیون شدم از قانون ایثارگری و حضور در جبهه که مدت ۳۰  ماه بود استفاده کردم و به صورت قانونی رییس فدراسیون چوگان شدم. الان هم اگر قانون بگوید نمی‌توانم دیگر رییس فدراسیون باشم، بدون شک کنار می کشم و استعفا می‌دهم.

رییس فدراسیون چوگان، افزود: هدف ما خدمت به چوگان به عنوان ورزشی که ریشه در تاریخ و فرهنگ این مملکت دارد، است. هیچ وقت نمی‌خواهم کار غیر قانونی انجام دهم و مخلص قانون هم هستم.

وی با تاکید بر این که دغدغه‌ همه ما باید خدمت به کشور و زنده نگه داشتن تاریخ این مملکت باشد، خاطر نشان کرد: چه در چوگان باشم و چه نباشم در هر جایی باید به فکر خدمت به فرهنگ و تاریخ این مملکت باشم. من ۹ سال دبیر فدراسیون بودم و یک ریال هم از بودجه دولتی حقوق نگرفته‌ام. در حال‌ حاضر هم اگر سمت رسمی در چوگان دارم، دغدغه‌ام فرهنگ این مملکت  و زنده نگه داشتن چوگان است. از این پست هم کناره‌گیری کنم باز هم دغدغه‌ام خدمت به چوگان خواهد بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون