کد خبر: ۱۸۲۵۵
۲۰:۳۱ -۳۱ تير ۱۳۹۷
سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران با تشریح دلایل اضافه شدن وزنه‌برداران جوان به اردوی تیم ملی از تلاش برای کسب سه مدال طلای مجموع دو حرکت در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی خبر داد.

ورزش و جوان- محمد حسین برخواه سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری ایران در گفت‌وگو با پانا درباره اضافه شدن چند وزنه‌بردار جوان به اردوی تیم ملی گفت: با توجه به وزن‌های جدیدی که در وزنه‌برداری شکل گرفته است و به طور حتم مسابقات جهانی با این وزن‌ها برگزار می‌شود، چند وزنه‌بردار جوان را به ترکیب تیم اضافه کردیم که خودشان را برای این مسابقات آماده کنند.

وی ادامه داد: مطمئناً امسال مسابقات جهانی نسبت به سال گذشته متفاوت‌تر است. سال گذشته به دلیل محرومیت چندین کشور در مسابقات جهانی حضور نداشتند اما امسال آن شرایط وجود ندارد، ضمن اینکه وزن‌های جدید هم به وجود آمده است. به همین علت ما جوانان را به اردو دعوت کردیم تا برای آینده خودشان را آماده کنند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌‌برداری افزود: البته امسال مسابقات جهانی گزینشی المپیک هم حساب می‌شود و به همین علت همه تلاش می‌کنند. ما هم جوانان را اضافه کردیم که قدمی برای آینده برداشته باشیم اما بعید می‌دانم این جوانان بتوانند در مسابقات جهانی به مدالی برسند. در واقع حضور این جوان‌ها در اردوی تیم ملی بیشتر جنبه آینده‌نگری دارد تا هر زمان که فیکس تیم ملی شدند بتوانند بهترین رکوردها را ثبت کنند.

نایب قهرمان سابق دسته 77 کیلوگرم آسیا در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی‌های آسیایی 2018 جاکارتا گفت: خدا را شکر همه چیز خوب پیش می‌رود. ما چند روز اردوی تیم ملی را در ساری دنبال کردیم و در آنجا ملی‌پوشان از جمله سهراب مرادی و بهداد سلیمی رکوردهای خوبی ثبت کردند.

برخواه ادامه داد: ما در این چند هفته باقی مانده تا شروع بازی‌های آسیایی جاکارتا تمرین‌ها را در تهران ادامه می‌دهیم تا به اندونزی اعزام شویم. من با توجه به وزنه‌هایی که بچه‌ها می‌زنند و رکوردهایی که ثبت می‌کنند پیش‌بینی کسب سه مدال طلا را در جاکارتا دارم. البته رسیدن به سه طلا کار سختی است و تمامی کشورهای آسیایی با بهترین‌های خود در این رقابت‌ها حضور پیدا خواهند کرد؛ اما وزنه‌برداری ایران هم همیشه قدرتمند و یکی از مدعیان بوده است و نباید آن را دست‌کم بگیریم.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری در پایان درباره وضعیت کیانوش رستمی گفت: از او بی‌خبرم؛ ضمن اینکه در اردوی ساری هم کنار ملی پوشان نبود.

منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون