کد خبر: ۱۶۶۵۶
۱۸:۲۰ -۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
نخستین مدال طلای تیم ملی کاراته دختران ایران در رقابتهای کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا 2018 در بخش کومیته، توسط محسنیان کسب شد.
ورزش و جوان- از صبح امروز (جمعه) 21 اردیبهشت ماه 1397، رقابت های کاراته قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا (کسب سهمیه المپیک جوانان آرژانتین) به میزبانی شهر اوکیناوا در کشور ژاپن آغاز شد. کاراته کاهای ایران در دو بخش کاتا و کومیته رو در روی حریفان قرار گرفتند که نخستین طلای ایران در این مسابقات توسط نماینده دختران کسب شد.

در مبارزات وزن ۴۷- کیلوگرم، معصومه محسنیان در اولین مبارزه ۵ بر صفر "شوتی شارما" از هند را برد و در ادامه موفق شد 5 بر 2 "یون چن" از چین تایپه را مغلوب کند و فینالیست شود. او در فینال پس از تساوی یک بر یک مقابل "نونوکو یونموری" نماینده ژاپن، با رای داوران در هانتی برنده شد و نخستین مدال طلای تیم ایران در این دوره از رقابتها را به نام خود ثبت کرد.

اما در وزن ۵۴- کیلوگرم، مهنا میرزایی ۶ بر 2 "آیگریم مورزاکانوآ" از قرقیزستان را شکست داد. سپس 5 بر صفر "نیکیتا چاوان" از هند را از پیش رو برداشت. در سومین مبارزه مقابل مارین ناکاگاوا از ژاپن پس از تساوی 3 بر 3 در وقت قانونی مبارزه با رای داوران بازنده شد و به دیدار رده بندی راه یافت. او در این مبارزه 6 بر 2 مغلوب "لریا روداکوا" از قزاقستان شد و از کسب مدال بازماند.

همچنین در وزن 54+ کیلوگرم حدیثه طالبی در اولین مبارزه یک بر صفر مقابل "کاملیا جولمانوآ از قزاقستان نتیجه را واگذار کرد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

در این دوره از رقابت‌ها 385 کاراته کا از 25 کشور شرکت دارند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون