کد خبر: ۱۵۹۱۸
۱۸:۵۴ -۲۴ فروردين ۱۳۹۷
ولی داداشی، نماینده آستارا در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
ولی داداشی

ورزش و جوان- ولی داداشی، نماینده آستارا در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان درباره وضعیت حوزه ورزش و جوانان شهرستان آستارا گفت: در حال حاضر به لحاظ داشتن امکانات و تجهیزات ورزشی از شرایط خوبی برخوردار نیستیم اما با پیگیری‌هایی که بنده کردم توانستم بودجه احداث زمین چمن مصنوعی را از وزارت نفت جذب کنم هرچند که در این زمینه وزارت ورزش و جوانان هم بخشی از بودجه را تقبل کرد. متاسفانه در شهرستان آستارا استخر سرپوشیده‌ای برای استفاده علاقه‌مندان وجود ندارد که با پیگیری‌هایی که شد بودجه آن را از وزارت ورزش و جوانان دریافت کردیم که امیدوارم تا آخر همین امسال این استخر راه‌اندازی شود.

وی در ادامه افزود: در شهر لوندویل زمین فوتبال نداریم و جوانان آنجا خیلی علاقه‌مند هستند این زمین بازی زودتر راه‌اندازی شود. از طرفی وزارتخانه بودجه لازم را برای اینکه یک زمینی را برای این موضوع خریداری کند ندارد ولی هنوز پیگیر هستیم که به هر ترتیبی این زمین فوتبال را برای جوانان تامین و راه‌اندازی کنیم.

داداشی در خصوص رابطه‌اش با وزیر ورزش و جوانان گفت: رابطه خوبی با آقای سلطانی‌فر دارم و دستورات خوبی را از ایشان گرفتم و باید بگویم که آقای سلطانی‌فر یک عنصر اجرایی است و من در بین وزرای آقای روحانی عملکرد ایشان را خیلی می‌پسندم. یکی از امتیازات دولت آقای روحانی حضور آقای سلطانی‌فر در هیات دولت است و حقیقتاً کارها توسط ایشان خیلی خوب و منطقی پیش می‌رود.

نماینده آستارا در پایان اضافه کرد: وزارت ورزش و جوانان دو شاکله دارد که یکی ورزش و یکی جوانان است که متاسفانه بصورت سیستماتیک به حوزه جوانان بهای زیادی داده نمی‌شود. البته دولت و وزیر مربوطه برای ادامه کار در حوزه جوانان برنامه‌هایی را در دست اجرا دارند و اکنون هم خیلی از انجمن‌ها و NGOهای فعال در حوزه جوانان زیر نظر وزارت ورزش و جوانان کار و برنامه‌هایشان را دنبال می‌کنند. فکر می‌کنم اگر بودجه بیشتری به آن‌ها اختصاص داده شود فضای زیادی برای کار خواهند داشت هرچند معتقدم چون مسئله جوانان بسیار با اهمیت است بهتر است به مانند سالیان قبل از حوزه ورزش جدا شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون