کد خبر: ۱۵۸۸۵
۱۵:۴۶ -۲۳ فروردين ۱۳۹۷
علی ابراهیمی، نماینده شازند در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
علی ابراهیمی

ورزش و جوان- علی ابراهیمی، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی و در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان درباره اوضاع و احوال حوزه ورزش و جوانان در شهرستان شازند گفت: حقیقتاً در حوزه ورزش و جوانان در شهرستان شازند وضعیت خوبی حکم‌فرما نیست. علیرغم تلاش‌هایی که در این رابطه شده اما سهمی که شهرستان شازند گرفته بسیار ناچیز بوده است. متاسفانه سرانه‌های ورزشی در شهرستان ما کم است و از سالن‌های خوب و باکیفیتی برخوردار نیستیم. حتی پروژه‌هایی که کلنگ خورده، نیمه‌کاره مانده و بودجه لازم برای اتمام آن‌ها وجود ندارد و پروژه‌ها بلاتکلیف است.

وی افزود: با وجود اینکه شرکت‌های نفت و پتروشیمی فعال در شهرستان برای خودشان تیم دارند و کارکنان آن‌ها هم از امکانات ورزشی محل کار برخوردار هستند اما عموم مردم از داشتن امکانات ورزشی محروم هستند. شهر مهاجران با جمعیتی بیش از 20 هزار نفر از امکانات ورزشی حتی در حد سرگرمی نوجوانان و جوانان هم برخوردار نیست و شهر آستانه هم شرایط مشابه با شهر مهاجران را دارد. من در ایام عید در شهرستان حضور جدی داشتم و از خیلی از محل‌ها بازدید کردم. شهرستان از نبود امکانات ورزشی رنج می‌برد و حتی یک زمین خوب برای فوتبال بازی کردن علاقه‌مندان به این رشته ورزشی موجود نیست. امروز منابعی که در حوزه ورزش و جوانان به شهرستان شازند تخصیص داده شده بسیار محدود است و انتظار من از وزارت ورزش و جوانان و شخص آقای وزیر این است که حوزه ورزش و جوانان این شهرستان محجوب را دریابند. بنده در این مدتی که افتخار نمایندگی حوزه انتخابیه شازند را در مجلس داشتم توانستم بودجه‌ای را برای تامین هزینه‌های جاری هیات‌های ورزشی شهرستان تامین کنم. در ادامه با جلساتی که با دوستان وزارتخانه داشتم پکیج‌های ورزشی را برای تزریق به شهرستان و مخصوصاً ورزش روستایی تامین کردیم که خدا را شکر تا حدودی باعث دلگرمی علاقه‌مندان به ورزش شد. اکنون به لحاظ سخت‌افزاری در حوزه ورزش با مشکلات جدی روبرو هستیم و از این‌رو نمی‌توانیم میزبان مسابقات ورزشی کشور باشیم.

ابراهیمی در ادامه گفت: در تعاملی که با وزارت ورزش و جوانان داشتم توانستم بودجه‌ای را برای تکمیل یک سالن ورزشی دریافت کنم که متاسفانه تا 70 درصد به لحاظ فیزیکی کار جلو رفت و باز به دلیل نبود بودجه، پروژه رها شده است که البته تلاش داریم تا با کمک دوستان بتوانیم بودجه لازم برای تکمیل این پروژه‌ها را بگیریم تا ان‌شاا... تا حدی وضعیت شهرستان از این شرایطی که دارد بهبود یابد. شازند جزو شهرستان‌های درآمدزا برای کشور است و ما توقع داریم مسئولین بیش از پیش به مطالبات مردم توجه کنند. یکی از دلایلی که وقت جوانان هدر می‌رود و حتی در برخی مواقع به انحراف کشیده می‌شوند همین عدم توجه به نیازهای آن‌هاست. اگر می‌خواهیم فضای شادی و نشاط را در کشور ایجاد کنیم مجبوریم به خواسته و مطالبات جوانان بیشتر توجه کنیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون