کد خبر: ۱۴۸۶
۰۱:۱۶ -۲۲ فروردين ۱۳۹۶
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
حجت‌الاسلام موسوی لارگانی
ورزش و جوان- حجت‌الاسلام موسوی لارگانی، نماینده مردم فلاورجان در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به عملکرد دولت یازدهم در خصوص ورزش و جوانان گفت: به نظر من نه این دولت و نه دولت‌های قبلی آنطور که باید و شاید نتوانستند به مسائل جوانان بپردازند. در این خصوص کوتاهی‌های زیادی شده است. جوان برای آنکه بتواند انرژی خود را مصرف کند نیاز به ورزش سالم دارد که متاسفانه امکانات کافی در این رابطه در کشور موجود نمی‌باشد. از طرف دیگر همین امکانات ناکافی هم در سراسر کشور عادلانه توزیع نشده است.

در مباحث اشتغال، ازدواج و مسکن جوانان و یا مسائل دیگر چه در زمانی که ما سازمان ملی جوانان را داشتیم و چه امروز که وزارت ورزش و جوانان را داریم برنامه ریزی درستی صورت نگرفته است. امروز بیشتر توجهات وزارت ورزش و جوانان متوجه ورزش و مخصوصاً چند رشته خاص است.

در حال حاضر ایران یک کشور جوان در جهان است و انتظار می‌رود که توجه به این قشر پرجمعیت بیش از گذشته شود. موضوعات پیرامون جوانان بسیار وسیع است و ادغام حوزه ورزش و جوانان باعث شده مسائل جوانان فراموش شود.

پیشنهاد روشن بنده به وزیر ورزش و جوانان اینست که یک معاون قوی در حوزه جوانان بکار گیرد تا وی با کمک مشاورانی در این رابطه بتواند جوانان را درک کند زیرا تا زمانی که درک صحیحی از مشکلات جوانان وجود نداشته باشد نمی‌شود آنطور که شایسته است مشکلات جوانان را پیگیری کرد. امروز اگر نتوانیم برای جوانان خود برنامه ریزی کنیم افرادی غیرمرتبط این کار را خواهند کرد و بعدها متوجه خواهیم شد که جوانان خود را از دست داده‌ایم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون