کد خبر: ۱۴۰۳۹
۰۰:۲۹ -۱۳ بهمن ۱۳۹۶
حیدرعلی عابدی، نماینده اصفهان در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
حیدرعلی عابدی

ورزش و جوان- حیدرعلی عابدی، نماینده اصفهان در گفت‌وگو با ورزش و جوان راجع به حمایت نمایندگان مجلس از حوزه ورزش و جوانان گفت: ما در برنامه ششم مصوب کردیم که 33 صدم درصد ارزش افزوده که در آن زمان رقمی در حدود 1200 میلیارد تومان می‌شد در حوزه ورزش و جوانان هزینه شود. این تزریق قابل ملاحظه غیر از بودجه‌های مصوبی می‌باشد که قرار بوده و هست که در اختیار وزارت ورزش و جوانان قرار گیرد. باید گفت در دومین سال اجرایی شدن طرح، این مبلغ هم افزایش پیدا می‌کند. بدون تردید با 1200 میلیارد تومان می‌شود بسیاری از پروژه‌های نیمه تمام ورزشی را به سرانجام رساند. این مبلغ در تمام استان‌ها توزیع و خرج حوزه ورزش و جوانان می‌شود.

عابدی افزود: ورزش بیش از آنکه به بودجه نیاز داشته باشد به مدیریت نیاز دارد. من فدراسیون‌هایی را می‌شناسم که بدون گرفتن پولی از وزارتخانه میلیاردها تومان درآمدزایی کردند و در راه پیشرفت و توسعه رشته خود هزینه کردند. حوزه جوانان هم به مانند ورزش نیازمند مدیریت قوی و کارآمد است. سوءمدیریت‌های گذشته باعث شده ما در حوزه ورزش و جوانان آن پیشرفتی که شایسته‌ای آن بودیم را نداشته باشیم. هر جا مدیر موفقی در راس کار قرار گرفته با همین بودجه‌های کم، طرح‌های بزرگی را اجرا کرده است. در حوزه انتخابیه خود من در اصفهان و در رشته پرورش اندام فردی را می‌شناسم که در طول سال، تعداد بسیار زیادی همایش در این رابطه برگزار کرده و ریالی هم از اداره ورزش و جوانان استان پولی دریافت نکرده است. پس می‌شود با کمبودهای مالی هم، کارهای مثبتی را انجام داد و تا حد قبولی به سمت خودکفا شدن حرکت کرد.

این عضو فراکسیون امید تصریح کرد: حوزه ورزش نه تنها می‌تواند نیازهای خودش را تامین کند بلکه می‌تواند نیازهای حوزه جوانان را هم تامین کند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون