کد خبر: ۱۳۵۹۸
۱۷:۵۹ -۲۶ دی ۱۳۹۶
علی ابراهیمی، نماینده شازند در گفت‌وگو با ورزش و جوان:
علی ابراهیمی

ورزش و جوان- علی ابراهیمی، نماینده شازند در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش و جوان راجع به بودجه سال ۹۷ وزارت ورزش و جوانان گفت: بودجه‌ای که برای دو حوزه ورزش و جوانان در سال ۹۷ پیش‌بینی شده است بهتر از سال ۶۹ نیست.

به نظر من بعد از موضوع اشتغال، بهداشت و درمان و آموزش، حوزه ورزش بسیار با اهمیت است و نمی‌توان به راحتی از کنار آن عبور کرد. ورزش یکی از ابزارهای مهم شادابی و نشاط در جامعه است که متاسفانه خیلی از بخش‌های همین حوزه درگیر مسائل سیاسی شده است و یا از طرفی چون تمرکز مدیران ارشد ورزشی به سمت رشته‌ها یا باشگاه‌‎های خاصی رفته، خیلی از رشته‌های دیگر و بسیاری از استان‌ها در امکانات ورزشی مهجور مانده‌اند و آن‌طور که انتظار می‌رود عدالت در رابطه با آن‌ها رعایت نشده است.

در خصوص حوزه جوانان باید بگویم چون متولی این امر وزارت ورزش و جوانان است تا حد زیادی مسائل مربوط به جوانان زیر سایه موضوعات ورزشی گم شده و متاسفانه در این رابطه کم‌توجهی‌ها بسیار زیاد است.

نماینده مردم شازند در رابطه با اینکه آیا امیدی است که بودجه دو حوزه ورزش و جوانان در بررسی‌های صحن علنی مجلس افزایش پیدا کند؟ گفت: بودجه وقتی در صحن می‌آید نمایندگان نسبت به مصوبات کمیسیون تلفیق خیلی تغییرات جدی را اعمال نمی‌کنند اما امیدوارم با پیشنهاداتی که در این رابطه داده می‌شود بتوانیم تا حدی اعتبارات حوزه ورزش و جوانان را افزایش دهیم.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
مخاطب
|
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۶
0
0
درود بر مهندس عزیز
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون