کد خبر: ۱۳۰۹۸
۱۴:۴۳ -۰۹ دی ۱۳۹۶
سرمربی پرسپولیس یک روز بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
ورزش و جوان- برانکو ایوانکوویچ که اکنون با کسب امتیاز 40 بار دیگر شانس اول قهرمانی در این فصل محسوب می‌شود، بعد از پیروزی مقابل تراکتورسازی به تشریح شرایط این تیم پرداخت.


او در ابتدای صحبت‌هایش گفت: خیلی خوشحال و راضی هستم. لذت بردم از این پیروزی و یک بار دیگر باید به بازیکنانم تبریک بگویم. چیزی که بیشتر از همه چیز مرا خوشحال می‌کند این است که استادیوم پر بود و این بزرگترین رضایتمندی من است و باید از آنها نیز تشکر کنم.


برانکو با آنالیز تراکتورسازی گفت: همانطور که قبل از بازی گفته بودم، آنها کاملا تیم متفاوتی شده بودند. وقتی ابراهیمی و نوری و ... روی نیمکت می‌روند، ببینید آنها چه تیمی شده‌اند. آنها با انگیزه بالایی برابر ما قرار گرفته بودند و هدف‌شان این است که در بین سه چهار تیم بالای جدول باشند و استحقاق این را دارند. راضی هستم از روش بازی تیمم و بازی را که نگاه کردیم حریف هیچ فرصتی نداشت و ما شانس خوبی داشتیم و از نظر تاکتیکی هم شرایط خوبی برابر حریف داشتیم.

 

برانکو در خصوص حواشی شکل گرفته روی سکوها گفت: منظورتان چه چیزی است؟ همه جای دنیا این هست. وقتی دو تیم مثل تراکتورسازی و پرسپولیس با هم روبرو می‌شوند بزرگترین رقابت بین تبریز و تهران شکل می‌گیرد. رقابت بین بازیکنان دو تیم و هزاران هوادار از تبریز هم آمده بودند. مسلما این تنش هم اتفاق طبیعی است. بازیکنان من با کمال احترام به حریف در زمین حاضر شدند.

 

وی با فلاش بکی به دیدار هفته قبل این تیم مقابل فولاد خوزستان گفت: خیلی‌ها بعد از آن بازی گفتند چرا به فولاد 5 گل نزدید؟! پرسپولیس هرگز بازی ساده و راحتی نخواهد داشت و همه با انگیزه مضاف برابر ما قرار می‌گیرند و ما می‌دانیم این اتفاق می‌افتد و باید آماده باشیم برای هر گزینه‌ای.

 

سرمربی سرخپوشان تهرانی در واکنش به اینکه گفته می‌شود توسط گرشاسبی قرار است به زودی قراردادش تمدید شود گفت: بله، فردا صحبت در این زمینه داریم. یک سری جزییات به ایشان دادم که هنوز ترجمه نکردند و من و کمک‌هایم به باشگاه خواهیم رفت تا جزء به جزء این مسائل را حل کنیم.

 

سرمربی سرخپوشان در خصوص واکنش روز گذشته خود به حرف‌های جواد خیابانی و اینکه چرا درباره شفر حرف نزد گفت: من قبول می‌کنم آقای خیابانی هوادار استقلال است و من این را قبول می‌کنم و مشکلی ندارد؛ اما من توجهی به این موضوع ندارم و ما روز گذشته با تراکتورسازی بازی داشتیم. من گفتم استقلال مربی خوبی دارد و روند خوبی را هم دنبال می‌کند و مشکلات مربوط به خودشان را هم دارند. من هم به این فکر می‌کنم بازیکن خودم چطور و چه باید بکند تا روز به روز بهتر شود. اگر بازیکنانم آنطور که باید باشند آن موقع از هیچ کس نمی‌ترسم. همانطور که در سه سال اخیر از هیچ کس نترسیدیم و همچنان قصد دنبال کردن فلسفه خودمان را داریم. استقلال هم کار خودشان را می‌کنند.

 

ما می‌دانیم آنها مشکلات زیادی دارند و این را هم پنهان نمی‌کنیم که ما تیم بهتری با موقعیت بهتری هستیم، بازیکنان بهتری و با شرایط بهتری داریم و گزینه قطعی برد هستیم. این اتفاقات پنهان کردنی نیست. اما در کنار تمام احترامی که به نفت بعد از چهارمین بازی این فصل مقابل آنها خواهیم گذاشت، اصلا گول نخواهیم خورد از مشکلاتی که دارند و دست کم نخواهیم گرفت. مطمئن هستیم تمام تلاش شان را خواهند کرد و آخرین ذره توان خود را به کار خواهند گرفت تا بهترین عملکرد را برابر ما داشته باشند و من همیشه از اینگونه بازی‌ها بیشتر می‌ترسم.

 

برانکو در پایان به این سوال که با توجه به شانس بالای قهرمانی این تیم در فصل جاری و اینکه آیا آنها اکنون تمرکز خود را روی لیگ قهرمانان آسیا به کار خواهند گرفت و این استراتژی آنها خواهد بود یا خیر گفت: ما هدفگذاری‌مان این است که بیشترین امتیازات را کسب کنیم و بیشترین بازی را ببریم. نمی‌دانیم دیگر تیم‌ها چه می‌کنند؛ اما هدف ما قهرمانی است و بیشترین امتیاز و پیروزی را میخواهیم و در راستای این اهداف حرکت خواهیم کرد.

منبع: ورزش سه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون