کد خبر: ۱۲۴۹۷
۱۹:۰۳ -۱۷ آذر ۱۳۹۶
فخرالسادات ریاضی پس از پایان بازی تیمش مقابل پیکان تهران در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان اظهار کرد: بازیکنان جوانی را در اختیار داریم و فرصت کسب تجربه در لیگ برتر را به آن‌ها داده‌ایم.

ورزش و جوان- سرمربی تیم آبنوس تهران درباره بازی تیمش مقابل پیکان در هفته نخست لیگ برتر والیبال بانوان بیان کرد: بازی خوبی بود هرچند که من از عملکرد بازیکنانم راضی نبودم. تیم ما نخستین تیمی بود که استارت لیگ برتر والیبال را زد، حدود سه ماه پیش تمرینات را آغاز کرده‌ایم و بازیکنان جوانی را در اختیار گرفتیم و این فرصت به آن‌ها داده شده است تا کسب تجربه کنند. تیم پیکان از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد و ملی‌پوشان بسیاری را دارد. هر تیمی که بازیکنان با تجربه داشته باشد نتیجه بهتری را نیز کسب خواهد کرد. بازیکنان ما نیز برای کسب تجربه آمده‌اند و امیدوارم عملکرد خوبی را نیز در رقابت‌های لیگ برتر داشته باشیم.

ریاضی درباره انصراف تیم کن از ابتدای راه لیگ والیبال بانوان اظهار کرد: متاسفانه این ضعف در ورزش بانوان وجود دارد و همه چیز در دقیقه ۹۰ است. از مسوولان می‌خواهم به این مسائل رسیدگی کنند. تیم کن تمام تلاشش را برای تشکیل تیم کرده بود اما اگر همکاری بین تیم‌های حاضر در لیگ رخ می‌داد تا بازی معوقه اعلام  می‌شد شرایط بهتر بود. با همین تعداد تیم نیز لیگ می‌تواند به کار خود ادامه دهد و ما با توجه به نخستین حضور خود در لیگ برتر والیبال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا نتایج درخور شان تیم را کسب کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون