کد خبر: ۱۲۳۴۳
۱۷:۳۳ -۱۲ آذر ۱۳۹۶
دیدار دو تیم دانشگاه آزاد و پویندگان صنعت فجر شیراز از هفته هشتم لیگ برتر فوتسال بانوان امروز یکشنبه در سالن فتح تهران برگزار شد و تیم میزبان در ثانیه‌های پایانی ۳ بر ۲ برنده شد.
ورزش و جوان- دیدار های هفته هشتم لیگ برترفوتسال بانوان امروز یکشنبه آغاز شد و تیم دانشگاه آزاد نایب قهرمان فصل گذشته رقابت ها که تا پایان هفته هفتم فصل جاری در مکان سوم قرار داشت امروز در سالن فتح تهران به مصاف تیم پویندگان صنعت فجر شیراز رفت که با هفت امتیاز در رده هفتم قرار داشت. شاگردان مظفر در دانشگاه آزاد در نیمه نخست با نتیجه ۲ بر ۱ مغلوب شدند و  این نتیجه مطلوب مظفر نبود. دانشگاه آزاد در نیمه دوم حملات بیشماری را بر روی دروازه شاگردان زارع ایجاد کرد و در دقیقه ۳۲ فاطمه اعتدادی بازی را به تساوی کشاند.  

در ثانیه های پایانی بازی ارژنگی گل برتری را به ثمر رساند تا دانشگاه پیروز از زمین بیرون آید و سه امتیاز بازی را کسب کند.

 تیم دانشگاه آزاد با نسیمه غلامی، فاطمه ارژنگی، فاطمه اعتدادی، لیلا اقبالی، مریم چرخاوی، سپیده زرین راد، یاسمن پاکجو، مهسا کمالی، مهسا علی مددی، شیما کریمی، لیلا خدابنده لو، نسیم نوازنده و با هدایت شهرزاد مظفر در زمین حاضر شد و در طرف مقابل پرستو کهن، فاطمه مظفری، آسیه بهرامی، مرجان یوسفی راد، الهام پاکدل، نیلوفر کوفانی، نیلوفر پکاحی، الهام عسگری، سارا کلانتری، فاطمه جاویدان با هدایت ستاره زارع نمایندگان پویندگان صنعت فجر شیراز در زمین بودند.

فرشته کریمی بازیکن ملی پوش دانشگاه آزاد نیز به دلیل آسیب دیدگی بازی این هفته را از بیرون زمین نظاره گر بود و هم تیمی هایش را تشویق کرد.
سایر دیدار های هفته هشتم در حال برگزاری است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون