کد خبر: ۱۲۰۹۴
۱۹:۴۲ -۰۴ آذر ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازیکنان تا ثانیه‌های پایانی اعتقاد به برد داشتند، پارس جنوبی حریف بسیار خوبی بود که این دومین باخت این تیم در یکسال اخیر است.
ورزش و جوان- برانکو ایوانکوویچ بعد از برد یک بر صفر مقابل پارس جنوبی در نشست خبری گفت: تبریک بسیار بسیار زیادی به بازیکنانم به خاطر این برد بردی که خواستند و به آن رسیدند، بردی که به آن اعتقاد داشتند. تا ثانیه‌های پایانی اعتقاد به برد داشتند. پارس جنوبی حریف بسیار خوبی بود که این دومین باخت این تیم در یکسال اخیر است.

پرسپولیس دربی واقعی را برد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: این یک دربی واقعی بود، بازی سخت و محکمی را شاهد بودیم، ما تیم بهتر بودیم و به پیروزی رسیدیم، آنچه من را به طور خاص خوشحال می‌کند انگیزه بازیکنانم بود، در پایان این بازی تبریک بزرگ خود را به آنها می‌گویم و این پیروزی را به هوادارنمان تقدیم می‌کنم که تا دقیقه ۹۰ ما را به برنده شدن امیدوار کردند، از آنها تشکر می‌کنم، یک بار دیگر هم از بازیکنانم تشکر می‌کنم، ما لایق این برد بودیم.

پرتاب بطری از سوی هواداران کدام تیم بود؟

برانکو در مورد اینکه هواداران پرسپولیس به سمت زمین بطری پرتاب می‌کردند، اظهارداشت: نمی‌دانم شما در بازی بودید یا خیر، چه کسی هواداران را تحریک کرد که بطری پرتاب کنند؟! هواداران بطری پرتاب می‌کردند که حتماً از چیزی ناراضی بودند، بازیکنان و کادر پرسپولیس از آنها می‌خواستند که بطری پرتاب نکنند نه اینکه بطری را پرت کنند.

پارس جم در پنالتی‌ها از پرسپولیس، تراکتورسازی و استقلال سبقت گرفت

وی در مورد داوری مسابقه گفت: دوست ندارم در مورد داوری حرف بزنم، به هر حال این هفتمین پنالتی‌ای بود که برای پارس جنوبی گرفته شد، بیش از پنالتی‌هایی که برای تراکتور، پرسپولیس و استقلال در این فصل گرفته شده است.

نتایج پارس جم عجیب نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد ارزیابی‌اش از عملکرد فنی تیم پارس جنوبی‌جم گفت: در رختکن هم به بازیکنانم گفتم، پارس جنوبی تیم صدرنشین جدول است، آنها ۱۱-۱۲ هفته صدرنشین بودند که این اتفاقی نیست، این تیم خیلی خوب سازماندهی شده است و بازیکنانش تحت فشار بازی نمی‌کنند و از بازی لذت می‌برند و عجیب نیست که این نتایج درخشان را گرفته‌اند و این مسئله ارزش برد ما را زیاد‌تر می‌کند.

گلزنی در دقیقه ۹۶ به شانس هم مربوط می‌شود

برانکو در مورد موقعیت‌های کم گلزنی پرسپولیس در ۲ بازی اخیر عنوان کرد: بازی‌های سختی با پدیده و پارس جنوبی داشتیم، هر دو تیم خیلی خوب بازی می‌کنند و محکم و جنگنده هستند، می‌دانستیم که نمی‌توانیم موقعیت گلزنی زیادی ایجاد کنیم، ۴-۵ فرصت گلزنی ایجاد کردیم که نسبت به بازی‌های قبل کمتر بود، در ۲ بازی اخیر آگاهانه ریسک کردیم و به نحوی بازی کردیم چون می‌خواستیم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم، ما همیشه هجومی بازی می‌کنیم و این تنها روشی است که بتوانیم بازی‌های آینده را هم حفظ کنیم و به سودمان تمام شود، طبیعی است که وقتی در دقیقه ۹۶ بازی گل می‌زنیم این مسئله کمی هم به شانس مربوط می‌شود اما ما دنبال این برد بودیم، امروز لیاقت برد را داشتیم.

بازیکنان پرسپولیس شفافیت در تغییرات هیات مدیره را خواهان هستند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تغییرات در کادر مدیریتی باشگاه و تمدید قراردادش عنوان کرد: تغییراتی در کادر مدیریتی باشگاه بوده، این مسئله تأثیر روی بازیکنان خواهد داشت، بازیکنان می‌خواهند همه چیز شفاف و روشن باشد و کار به روال عادی بازگردد، در یک ماه گذشته وضعیت ناهمگون بود، معلوم نبود که طاهری می‌ماند یا می‌رود و بازیکنان می‌خواستند بدانند چه کسی مدیرعامل می‌شود، من فقط می‌توانم از دکتر طاهری تشکر کنم، همکاری خوبی با او در این ۲ سال داشتیم که با گرشاسبی هم این روند ادامه خواهد داشت و روز به روز بهتر می‌شود. در مورد تمدید قراردادم باید بگویم این مسئله‌ای است بین من و باشگاه و اینکه باشگاه پیشنهاد بدهد و یک مسئله دوجانبه است.

شوک پرسپولیسی‌ها به هواداران پارس جم جنوبی

برانکو در مورد تماشاگران پارس جنوبی گفت: فقط می‌توانم تبریک بگویم، فضای عالی‌ای به همراه هوادارانمان به وجود آوردند، واقعاً هواداران پارس جنوبی جوانمردانه این شکست شوک‌آور را تحمل کردند، آن چیزی که پارس جنوبی دارد و دیگر تیم‌ها ندارند تماشاگران پرشور است.

 منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون