کد خبر: ۱۱۹۷۵
۱۶:۲۸ -۳۰ آبان ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری با اشاره به فحاشی بسیار تماشاگران تیم مقاومت قرچک در بازی روز گذشته، گفت: این رفتار تماشاگران عملکرد فنی خوب این تیم را زیر سوال برد و به نظرم فحاشی آن‌ها نقطه تاریک این دیدار بود.
ورزش و جوان- کیاوش علاسوند در خصوص شکست ۲ بر یک تیمش در دیدار دیروز (دوشنبه) برابر مقاومت قرچک، اظهارکرد: بازی خوبی از سوی دو تیم ارائه شد و به نظرم تماشاگران از تماشای این دیدار لذت بردند. از کیفیت بازی بازیکنانم رضایت دارم. در روزی که بسیار خوب بودیم، شانس یار ما نبود و شکست خوردیم اما این نتیجه از شایستگی بازیکنانم کم نمی‌کند.

سرمربی تیم فوتسال ملی‌حفاری خاطرنشان کرد: ما می‌دانستیم بازی سختی با مقاومت قرچک داریم اما اگر بیشتر دقت می‌کردیم مسلما دست پر به اهواز برمی‌گشتیم چرا که موقعیت‌های بسیاری برای گلزنی داشتیم و در مقابل قرچک از اشتباهات ما استفاده کرد و به دو گل دست پیدا کرد. قرچک تیم خوبی است اما نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی با اشاره به قضاوت داور این دیدار، گفت: داور در این دیدار پرتنش و سخت، عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی را به خوبی کنترل کرد. از کادر داوری قدردانی می‌کنم.

علاسوند با گله‌مندی از تماشاگران تیم مقاومت قرچک، عنوان کرد: قرچک تیم بسیار خوبی است اما عملکرد تماشاگرانش، عملکرد فنی خوب این تیم را زیر سوال برد. انتظار بیشتری از تماشاگران قرچک داشتیم و به نظرم فحاشی آن‌ها نقطه تاریک این دیدار بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در زمین قرچک نباشیم.

وی در خصوص دیدار آینده تیمش برابر آتلیه قم نیز گفت: آتلیه تیم خوبی نشان داده و از شرایط تیمی خوبی برخوردار است. ما نیاز داریم که امتیاز خانگی را به دست آوریم و تلاش می‌کنیم با ریکاوری خوبی که خواهیم داشت به این مهم دست پیدا کنیم. هدف ما این است که فاصله‌مان را با تیم‌های پشت‌سری‌مان بیشتر کنیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون