کد خبر: ۱۱۷۵۱
۱۸:۱۳ -۲۲ آبان ۱۳۹۶
عضو تیم‌ ‌ملی بوکس ایران معتقد است که کادرفنی فعلی در اردوها از بهترین‌های ایران بوده و برای موفقیت تیم ملی مفید هستند.

ورزش و جوان- میلاد روشن‌زاده با ابراز تشکر از سرپرست فدراسیون بوکس ایران جهت برگزاری اردوهای با کیفیت برای تیم‌ ‌ملی، اظهار کرد: در حال‌ حاضر کادرفنی و اجرایی که برای تیم‌ ‌ملی بوکس مد نظر قرار گرفتند، از بهترین های بوکس ایران هستند که با تلاش بسیار زیادی توسط مسئولان در کنار هم جمع شده‌اند. این افراد از با تجربه‌های نام آشنا هستند که با سطح خوب خود می توانند برای پیشرفت تیم‌ ‌ملی مفید واقع شوند.

او افزود: کادرفنی فعلی تیم‌ ‌ملی بوکس در شرایطی انتخاب شده است که برخی افراد نمی‌خواستند این نفرات هدایت اردوی تیم‌ ‌ملی را بر عهده بگیرند. جا دارد بار دیگر به خاطر زحمات مسئولان و مدیریت جدید جهت گردآوری این تیم خوب از نظر کادر اجرایی و پشتیبانی تشکر کنم.

بوکسور سنگین وزن تیم‌ ‌ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا  در بازی‌های آسیایی جاکارتا می‌تواند کسب مدال کند، توضیح داد: تمام تلاش خود را انجام می‌دهم که برای پرچم ایران افتخارآفرین باشم. در رقابت‌های کشوری کار بزرگی را در مسابقه فینال انجام دادم و به اردوهای تیم‌ ‌ملی رسیدم. امیدوارم با کادرفنی فنی و تلاش زیاد بار دیگر این بار در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا آن کار بزرگ را تکرار کرده و بر روی سکو باشم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون