کد خبر: ۱۱۶۹۲
۱۸:۴۸ -۲۰ آبان ۱۳۹۶
دنیل استوریج، ملی پوش انگلیسی تیم رویایی خود را مشخص کرد. در این تیم بازیکنان فعلی و قدیمی حضور دارند.
ورزش و جوان- بازیکن ۲۸ ساله در دوران فوتبالش در مقابل یا کنار برخی از این بازیکنان بازی کرده است . تیم منتخب او بدین شرح است : چک، تری، تیاگو سیلوا، کمپانی، اشلی کول، جرارد، پیرلو، مسی ، دروگبا، کریستیانو رونالدو و آنلکا.

استوریج در مورد انتخاب این تیم توضیحاتی هم داشته است. از نظر استوریج، پیتر چک "بی نظیر است"، اشلی کول بهترین دفاع چپ تاریخ، جان تری بازیکنی که همه چیز در چلسی برده است. تنها لیورپولی حاضر در لیست او استیون جرارد است چرا که به قول استوریج رویای هر مهاجمی این بوده که بتواند از استیون پاسهای ۴۰-۵۰ متری دریافت کند. پیرلو به خاطر قدرت پاسهای خود در این ترکیب قرار گرفته است. استوریج، دروگبا را "مهار نشدنی" خوانده و آنلکا نیز از نظر او "بسیار باهوش" است. مسی به علت استعداد شگرف و رونالدو به خاطر رکوردهایش در این تیم جای گرفته است.

استوریج در مورد انتخاب کریستیانو رونالدو توضیح ویژه ای در کانال یوتیوب لیورپول ارائه کرد:

خیلی از هواداران یونایتد شاید به خاطر یک بازیکن از منچستریونایتد از من انتقاد کنند اما باید به توانایی های یک بازیکن و کاری که برای باشگاهش کرده احترام بگذاریم. او برای فوتبال کارهای بزرگی کرده و رکوردهای زیادی را شکسته است.
در مورد ترکیب هم باید بگویم که می دانم چهار مهاجمی که در ترکیب گذاشتم دفاع نمی کنند به همین خاطر اگر با سیستم ۴-۲-۴ بازی کنیم قطعا می بازیم. (می خندد)

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون