کد خبر: ۱۱۶۴۶
۱۷:۲۱ -۱۹ آبان ۱۳۹۶
بوکسور سبک وزن تیم ملی ایران معتقد است که اکبر احدی و خیمنز(مربی اسبق کوبایی تیم ملی) می‌توانستند در کنار هم موفق‌تر باشند.

ورزش و جوان- سجاد محمدپور در مورد رفتن سرمربی کوبایی تیم ملی بوکس ایران و بازگشت احدی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی، اظهار کرد: به نظر من اگر خیمنز می‌ماند و در کنار آقای اکبر احدی با هم کار می‌کردند تیم ملی بوکس موفق‌تر می‌شد. به هر حال او یک مربی خارجی بود و سبک متفاوتی داشت که می‌توانست با تجربیات آقای احدی برای تیم ملی بوکس مفید باشد.

او همچنین درباره‌ی بازگشت احدی به سرمربیگری تیم ملی بوکس افزود: او قبلا هم سرمربی تیم ملی بوکس ایران بوده و در بازی‌های آسیایی دوره گذشته هم نتایج خوبی را کسب کرده است. به هر حال او یکی از سرمربی‌های بوکس با تجربه در داخل ایران است و در بین مربیان داخلی حرف‌هایی برای گفتن دارد. امیدوارم بتوانیم نتایج خوبی را به همراه آقای احدی کسب کنیم.

بوکسور تازه وارد به وزن ۵۶ کیلوگرم تیم ملی ایران با بیان اینکه آغاز اردوهای تیم ملی امیدوار کننده بود، توضیح داد: نزدیک به پنج سال است که تیم ملی بوکس در آکادمی ملی المپیک خوابگاهی نداشت و در خوابگاه نصرت ساکن می‌شد که از نظر امکانات شرایط خوبی را نداشت. به هر حال در دور جدید اردوها با تلاش مسئولان از نظر خوابگاه و تغذیه شرایط بهتری را نسبت به دوره‌های قبل داریم که امیدوار کننده است.

او همچنین درباره‌ی مسابقه‌های بوکس قهرمانی کشور نیز تصریح کرد: این دوره‌ی رقابت‌ها نسبت به دوره‌های گذشته از نظر میزبانی، سطح مبارزات و داوری بهتر بود. البته یک سری حواشی هم در بحث داوری وجود داشت که به نظر من می‌توانست نباشد اما در کل از نحوه‌ی برگزاری رقابت‌ها راضی بودم و مسابقه‌های خوبی را شاهد بودیم. این رقابت‌ها انتخابی تیم ملی بود و خوشحالم که به مقام قهرمانی رسیده و برای شرکت در اردوهای تیم ملی انتخاب شدم.

سجاد محمدپور در پایان افزود: برای ادامه کار از وزن ۵۲ کیلوگرم به ۵۶ کیلوگرم(یک وزن بالاتر) آمده‌ام. در رقابت‌های کشوری هم در وزن ۵۶ کیلوگرم مبارزه کردم که توانستم به عنوان قهرمانی برسم. ان شاءالله با کمک خدا و مربیان می‌خواهم در این وزن هم تلاش کنم تا به نتایج خوبی دست پیدا کنم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون