کد خبر: ۱۱۵۹۳
۲۱:۴۵ -۱۷ آبان ۱۳۹۶
لئو مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین در مصاحبه با TYC Sports در مورد شرایطش در آلبی سیلسته صحبت کرد.
ورزش و جوان- مسی در مورد قرعه کشی جام جهانی و همچنین صعود آرژانتین به مسابقات سال ۲۰۱۸ گفت :

نمی توانستیم جام جهانی را از دست بدهیم. باید زودتر صعودمان را قطعی می کردیم. در مرحله گروهی امیدوارم به اسپانیا نخوریم چون حریف خیلی مشکلی هستند. اسپانیا، آلمان، برزیل و فرانسه بخت های اصلی قهرمانی هستند.  اگر جام جهانی را ببریم قول می دهم پای پیاده به سن نیکلاس بروم. بردن جام جهانی چیزی است که همه ما می خواهیم. سمپائولی بسیار باهوش است و بسیار شفاف می گوید که از تیمهایش چه انتظاری دارد. درست است که در فینال های اخیر ناکام بودیم اما لیاقت آن را داشتیم تا حداقل در دو تا از این سه فینال برنده شویم.

ستاره بارسلونا در این باره که  او در خط خوردن ایکاردی از برخی از لیست های اخیر تیم ملی آرژانتین نقش داشته هم صحبت کرد:

بی احترامی است که می گویند دوستانم را به تیم ملی دعوت می کنم. این دروغ است. هرگز باعث حضور یا عدم حضور بازیکنی در لیست نشدم و هرگز این کار را نخواهم کرد. قطعا از حرفهایی که می زنند ناراحت می شوم هر چند که به این که حرفهای بی ربطی توسط رسانه ها زده شود عادت کرده ام. با دیبالا مشکلی ندارم. درک می کنم که بگوید دوست ندارد هم تیمی من در سطح باشگاهی باشد . مشکلی با هم نداریم.

لئو در مورد مسائل شخصی خود، رابطه با پدرش، پسرش و زمان بازنشستگی خود گفت:

پدرم همیشه بیش از همه از من انتقاد کرده است، امروز زیاد با هم صحبت می کنیم. تیاگو پسرم هم درک می کند بازیکن شناخته شده ای هستم و خود را وقف فوتبال کردم ام. در حال حاضر برای تولد فرزند سوم خود آماده می شوم. من دوست دارم در باشگاه "نیول" بازنشسته شوم. این رویای من است هر چند که نمی دانم چه اتفاقی در پیش خواهد بود.

منبع: نود

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون