کد خبر: ۱۱۲۲۵
۱۸:۰۵ -۰۷ آبان ۱۳۹۶
سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با تمجید از حمایت مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: پیگیری، تلاش و نگاه مثبت مدیر عامل باشگاه ذوب آهن و اعضای هیئت مدیره این باشگاه موجب شد تا زمین استاد عاطف ورزشگاه شفق را به طور اختصاصی برای فوتبال بانوان راه‌اندازی کنند.
ورزش و جوان- مژگان مدایم زاده در خصوص بازی تیمش مقابل همیاری ارومیه از هفته دوم لیگ برتر فوتبال بانوان اظهار کرد: همیاری ارومیه تیم بسیار خوب و با تجربه ای است، هر چند این تیم خیلی دیر بسته شد اما بازیکنان این تیم تجربه بازی در کنار هم را داشتند و عملکرد خوبی در بازی مقابل ما داشتند.

وی افزود: با توجه به شرایطی که در لیگ برتر امسال وجود دارد و همچنین پتانسیلی که تیم ذوب آهن دارد برای بازگرداندن اعتماد به نفس و روحیه جنگندگی به تیم به 3 امتیاز این دیدار نیاز داشتیم تا بتوانیم جایگاه خود را در جدول از همین ابتدای فصل در بین بالا نشینان حفظ کنیم. در ادامه با تمرینات و هماهنگی بیشتر بین خطوط تیم می‌توانیم نتایج خوبی کسب کنیم و در پایان فصل در دومین سال حضور در لیگ برتر بتوانیم جایگاه خوبی داشته باشیم.

وی ادامه داد: در طول این بازی در تمامی لحظات توپ و میدان در اختیار ما بود و یکپارچه حمله بودیم، موقعیت‌های بسیار زیادی نیز برای گلزنی به دست آوردیم که با بی دقتی و کم تجربگی بازیکنان از بین رفت. مطمئن باشید در ادامه لیگ با هماهنگ شدن بازیکنان بازی‌های بسیار خوب و دیدنی همراه با نتایج خوب از تیم ذوب آهن خواهید دید و روزهای خوبی در انتظار بازیکنان ذوب آهن خواهد بود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص وضعیت زهره کووایی دروازه بان تازه وارد ذوب آهن، گفت: این بدشانسی ما بود که کووایی با مصدومیت دست و پنجه نرم می‌کند. البته با کمک و تلاش فیزیوتراپ‌های مجربی که باشگاه ذوب آهن دارد، فکر می‌کنم به زودی بتوانیم از وی درون دروازه ذوب آهن استفاده کنیم. به هر جهت بازیکنان جوان تیم هم نیاز به میدان دیدن و کسب تجربه دارند. باشگاه‌ها باید بتوانند برای خود و تیم‌های ملی پشتوانه سازی کنند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه همانند بخش مردان در تمامی رده‌های سنی مسابقات منظم و یا لیگ نداریم تنها میدانی که بازیکنان نوجوان و جوان می‌توانند به کسب تجربه بپردازند لیگ برتر است، هرچند این برای مربیان و تیم‌ها ریسک است اما بهر حال باید این پروسه انجام گیرد. البته فکر می‌کنم با برگزاری لیگ جوانان بازیکنان این رده بتوانند توانمندیهای بیشتری از خوی نشان دهند.

وی همچنین در خصوص اضافه شدن بازیکن دیگری به ذوب آهن خاطر نشان کرد: فکر نمی‌کنم دیگر بازیکنی به تیم اضافه گردد، به دنبال تقویت و هماهنگی ترکیب فعلی تیم هستیم. اگر نیاز به بازیکن تازه‌ای باشد به احتمال زیاد در نیم فصل خواهد بود.

مدایم زاده با تمجید از حمایت مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در پاسخ به این سؤال که آیا از وضعیت زمین چمن "عاطف" ورزشگاه شفق رضایت دارد یا نه؟، تاکید کرد: چمن مصنوعی این ورزشگاه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است ویکی از بهترین زمین‌های چمن مصنوعی در کشور است. تلاش‌ها و پیگیری‌های "آذری" مدیر عامل باشگاه ذوب آهن در حمایت از ورزش بانوان و به ویژه فوتبال بانوان موجب شد تا این زمین اختصاصی فوتبال بانوان خیلی سریع آماده بهره برداری شود. البته همانگونه که اشاره کردید جایگاه تماشاگران ندارد که به طور قطع در برنامه‌های عمرانی باشگاه است تا مراحل تکمیلی این ورزشگاه انجام گیرد و فکر می‌کنم این قضیه تا نیم فصل و یا کمی بیشتر حل شود و تماشاگران و هواداران این تیم بتوانند به راحتی از تیم خود حمایت کنند.

وی از بازی بعدی تیمش مقابل نماینده فارس خبر داد و گفت: در هفته سوم میهمان نماینده فارس هستیم، تیم بسیار خوبی است که از مربی جوان و بادانشی سود می‌برد. با تمریناتی که در طی این هفته انجام می‌دهیم و تمرکز بر روی نقاط قوت به دنبال کسب 3 امتیاز این دیدار هستیم.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون