کد خبر: ۱۱۱۹۲
۲۳:۱۳ -۰۶ آبان ۱۳۹۶
صالح:
یک کارشناس فوتسال معتقد است سرمربی تیم ملی آن‌طور که باید به جوان‌گرایی توجهی ندارد.
ورزش و جوانناصر صالح، مدرس فوتسال در مورد جوان‌گرایی در تیم ملی فوتسال، اظهار کرد: ما یک تیم خوب و با ارزش را برای مسابقات انتخابی جام ملت‌های آسیا فرستادیم اما می‌شد بازیکنان جوان خوبی را ببریم که برای آینده فوتسال‌مان و جام جهانی ۲۰۲۰ تجربه کسب کنند.

او در ادامه گفت: باید به جوان‌های کشورمان انگیزه بدهیم و این کار خیلی مهم و با ارزش است. فدراسیون فوتبال و کمیته فنی باید به دنبال جوان‌گرایی باشند. هنوز آن جوان‌گرایی دقیق و اصیل انجام نشده است. جوان‌گرایی باید قدم به قدم و آرام پیش برود.

صالح گفت: می‌توانستیم از تیم امیدمان برای این بازی‌ها استفاده کنیم. شاید فدراسیون فوتبال به فکر نتیجه بوده است.

این مدرس فوتسال در پاسخ به این سوال که مسابقات لیگ را تا این‌جا چگونه ارزیابی می‌کنید؟ گفت: من دیروز بازی دو تیم مس و تاسیسات دریایی را دیدم. این رفتارها به نفع فوتبال نیست. متاسفانه در ورزش کشورمان آن منش و اخلاق ورزشکاری از بین می‌رود و تیم‌ها برای نتیجه گرفتن دست به هر کاری می‌زنند. مسوولان فدراسیون و تیم ملی باید ورود کنند. چرا باید ملی‌پوشان ما این بی‌اخلاقی‌ها را انجام دهند.

وی افزود: بازی دیروز از نظر فنی بار خاصی نداشت. باید ببینیم گل‌هایی که زده شده روی اشتباهات تیم حریف بوده یا تکنیک‌های بازیکن‌ها. خلاقیت‌های فردی باعث شد که تیم حریف اشتباهاتی کند و گلی زده شود.

صالح گفت: عامل مهم و ارزشمند یک تیم نیمکت ذخیره‌اش است. این بازیکنان در حضور سرمربی تیم ملی کشورمان این کارها را کرده‌اند و حرمت سرمربی را نگه نداشته‌اند.

این مدرس فوتسال درباره عملکرد کمیته فنی با ریاست عباس ترابیان، اظهار کرد: من یک ماهی می‌شود که استعفا داده‌ام زیرا فدراسیون به نظرات من اهمیت نمی‌داد.

او در پایان درباره خبرگزاری ایسنا، بیان کرد: من ایسنا را دنبال می‌کنم. ایسنا قابل احترام و پرتلاش است. هدف شما عزیزان خدمت به کشور است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون