کد خبر: ۱۰۴۳۱
۱۹:۱۳ -۱۵ مهر ۱۳۹۶
تیمداری باشگاه نفت در بخش فوتسال بانوان در حالی صورت گرفت که قرعه کشی مسابقات لیگ برتر انجام شده است.
ورزش و جوانسیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتسال بانوان طبق اعلام آخرین برنامه فدراسیون فوتبال از ۲۱ مهرماه با برگزاری شش دیدار آغاز خواهد شد. سایپا تهران، سیاه جامگان خراسان رضوی، ملی حفاری اهواز، دانشگاه آزاد تهران، مس رفسنجان، شهرداری رشت، بانوان البرز زنجان، پالایش نفت آبادان، پیام نور سیرجان، پویندگان صنعت فجر شیراز، دختران کویر کرمان و استقلال ساری۱۲تیم حاضر در لیگ ۹۶-۹۷ خواهند بود و حال تیم باشگاه نفت طلاییه در بخش فوتسال بانوان اعلام تیمداری کرده است.

بعد از قرعه کشی مسابقات لیگ برتر دیگر تیمی نمی تواند به مسابقات اضافه شود و طبق اعلام نصیری مسئول لیگ برتر فوتسال بانوان، باشگاه نفت امتیاز تیم سایپا را خریداری داری کرده است.

همچنین، باشگاه نفت طلاییه پس از اعلام تیم داری در بخش بانوان اعلام کرد: "تیم فوتسال بانوان شهدای چوار در صورت قهرمانی در لیگ برتر فوتسال بانوان کشورمان، مانند تیم فوتبال بزرگسالان نفت طلائیه تهران نماینده ایران در بازیهای آسیایی خواهد بود و بزودی با پرچم داری فوتسال بانوان ایران در آسیا، خواهد توانست استعداد و قدرت خود را به رخ حریفان داخلی و خارجی بکشد".

این در حالی است که فوتسال باشگاهی در بخش بانوان هیچ مسابقاتی در آسیا ندارد و تیم در صورت قهرمانی در لیگ ایران، نمی‌تواند در چنین مسابقاتی حاضر شود. علاوه بر این، باشگاه نفت این روزها مشکلاتی را در بخش تیمداری مردان دارد و اینکه حمایت خود را از بخش بانوان اعلام کرده است جای سوال دارد.

در لیگ های برتر فوتبال و فوتسال بانوان بارها شاهد این بوده ایم که تیم های مختلف در نیمه راه منحل شده اند و چیزی جز آسیب رساندن به بدنه لیگ نصیب ورزش بانوان و سایر تیم ها نشده است. باشگاه نفت طلائیه با خریدن امتیاز ِتیم سایپا وارد لیگ برتر فوتسال بانوان شده است و امید آن است که هدف در حقیقت حمایت از بخش بانوان باشد و در نیمه راه این تیم نیز منحل نشود.

همچنین نصیری مسئول لیگ فوتسال بانوان در گفت و گو با ایسنا بیان کرد: طبق تصویب هیات رییسه، برای سه تیم برتر لیگ برتر شرایطی را فراهم خواهیم کرد تا در مسابقات برون مرزی شرکت کنند اما مسابقاتی تحت عنوان مسابقات باشگاهی آسیا برای فوتسال بانوان وجود ندارد.

اعلام برنامه هفته نخست لیگ برتر فوتسال بانوان طبق آخرین خبر سایت فدراسیون فوتبال به شرح زیر است:

جمعه ۲۱/۷/۹۶- هفته اول- ساعت۱۱:۰۰

سایپا تهران- سیه جامگان خراسان رضوی-شهربانو-تهران

ملی حفاری اهواز-دانشگاه آزاد تهران-پیامبر اعظم-اهواز

مس رفسنجان- شهرداری رشت-دانشگاه پیام نور-رفسنجان

بانوان البرز زنجان-پالایش و نفت آبادان-امام خمینی(ره)-زنجان

پیام نور سیرجان-پویندگان صنعت فچر شیراز-گلگهر-سیرجان

دختران کویر کرمان- استقلال ساری-شهرداری- کرمان

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون