کد خبر: ۱۰۲۹۸
۱۸:۰۲ -۱۱ مهر ۱۳۹۶
تیم فوتسال آذرخش بندرعباس در آستانه سقوط زودهنگام به لیگ دسته یک قرار دارد.
ورزش و جوانتیم‌های لیگ برتری فوتسال بر اساس اعلام سازمان لیگ چنان‌چه در دو بازی حضور پیدا نکنند از مسابقات کنار گذاشته می‌شوند. از همین رو با توجه به وضعیت بحرانی تیم آذرخش بندرعباس و اعلام سرپرست تیم مبنی بر احتمال غیبت در بازی فردا (چهارشنبه) پیش‌بینی می‌شود آذرخش از جدول رقابت‌ها حذف شود چرا که این تیم در بازی هفته نخست لیگ مقابل فرش‌آرای مشهد نیز به میدان نرفت و اگر در هفته دوازدهم مقابل آتلیه قم حاضر نشود، خود به خود از لیگ کنار گذاشته خواهد شد.

موسی زاهدی سرپرست تیم فوتسال آذرخش در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت این تیم توضیح داد: آذرخش از ۱۵ شهریور که آخرین بازی در هفته یازدهم برگزار شده، هیچ تمرینی نداشته و احتمال دارد فردا نیز مقابل آتلیه به میدان نرود. هنوز درگیر مسائل مالی هستیم و مبلغی که از سوی مسئولان استانی قول داده شده بود، پرداخت نشده است. اگر تا امروز عصر، بلیط پرواز تهیه نشود، این بازی را باید لغو شده دانست.

او افزود: بازیکنان غیر بومی تیم اگر قبل از بازی فردا، مبلغی از مطالباتشان را نگیرند، به قم نخواهند آمد. ما پارسال هم این مشکلات را داشتیم اما حداقل یک درصد توجه به تیم می‌شد ولی امسال خبری از آن یک درصد هم نیست. هنوز هزینه سفر به قم تامین نشده و احتمال لغو بازی با آتلیه قم وجود دارد.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون