کد خبر: ۴۸۹۷۸
۱۸:۳۳ -۲۴ مهر ۱۴۰۲
آرزو لطفی از تهیه کنندگی مشترک با هاروت هوهاننسیان در نمایش قطعه آخر خبر داد.
نمایش قطعه آخر در بابیلون ایرپان ارمنستان
نشان تجارت - به گزارش مشاور رسانه‌ای این نمایش، نمایش قطعه آخر به نویسندگی و کارگردانی آرمان شیرالی نژاد از اکتبر ۲۰۲۳ در سالن بابیلون ایروان ارمنستان روی صحنه خواهد رفت. این پروژه مشترک به تهیه کنندگی آرزو لطفی و هاروت هوهاننسیان؛ اولین همکاری مشترک با مجری طرحی آموزشگاه آزاد سینمایی کودک و نوجوان بارانا و پلتفرم بابیلون ارمنستان است.
 
قطعه آخر نمایشی از تلفیق تئاتر و مجسمه سازی است و در آن آراد انتظار، شکوفه احمدی، آریان عرفانیان، سینتیا عابدی، ملیکا زاهدی، شیده غفاریان، مینا حسینی روش و آیدا آقاخانی به ایفای نقش خواهند پرداخت.
 
در خلاصه داستان این نمایش آمده است: تیموتی پس از برگشت از جنگ، خود را در خانه‌ای خالی، تنها با پیانو اش می یابد، پیانویی که پس از قطع شدن دستش در جنگ دیگر نمی‌تواند آن را بنوازد، و این اتفاق نُت های پیانو که تنها اطرافیانش هستند را آزار می دهد. تا جایی که آن ها تصمیم می گیرند به طور جدی این جریان را تغییر دهند.
 
از دیگر عوامل این اثر می‌توان به مترجم: آراد انتظار؛ دستیار کارگردان: ملیکا زاهدی؛ و رایکا رمضانی طراح گرافیک: آراد انتظار؛ گریم: اعظم چشمی؛ طراح لباس: نسترن طاهرپور، هستی جباری و عکاس: پریسا لطفی اشاره کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون