کد خبر: ۴۸۹۲۲
۱۴:۴۳ -۱۹ مهر ۱۴۰۲
با تلویزیون‌های دارای این قابلیت، می ‌توانید تجربه تماشای فیلم را بهبود بخشیده و صدای بهتری از ساندبار یا اسپیکرهای خارجی خود دریافت کنید.

نشان تجارت - استفاده از بلوتوث مزایای زیادی دارد که می توان به متصل کردن تجهیزات جانبی مختلفی مانند ساندبار، سیستم صوتی، هدفون و غیره را به تلویزیون خود اشاره کرد و به صورت بی سیم از آن ها استفاده کنید.

با تلویزیون‌های دارای این قابلیت، می ‌توانید تجربه تماشای فیلم را بهبود بخشیده و صدای بهتری از ساندبار یا اسپیکرهای خارجی خود دریافت کنید.

 همچنین می‌توانید کیبورد یا گیم پد بلوتوثی را به تلویزیون متصل کنید تا تجربه بازی و و بگردی بی نظیری را به دست آوردید. بسیاری از تلویزیون‌های امروزی از این قابلیت پشتیبانی می ‌کنند، اما چگونه می توان فهمید یک تلویزیون از این قابلیت پشتیبانی می کند یا نه؟

از کجا بفهمیم تلویزیون بلوتوث دارد یا نه ؟

یکی از راه‌ هایی که می‌ توانید تشخیص دهید که تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی می ‌کند یا خیر، مطالعه دفترچه راهنمای تلویزیون است.

تلویزیون های سامونگ اکثرا از این ویژگی پشتیبانی می کنند. همچنین، با استفاده از ریموت کنترل هوشمند تلویزیون از داشتن این وژگی با خبر شوید. ریموت کنترل های هوشمند تلویزیون اکثرا از طریق بلوتوث کار می کنند.

راه حل دیگر برای بررسی این موضوع این است که به منوی تنظیمات تلویزیون بروید و از بخش کانکشن دنبال بلوتوث بگردید. اگر همچین گزینه ای وجود داشت به این معناست که تلویزیون شما از این قابلیت پشتیبانی می کند.

علاوه بر آن . در بخش تنظیمات می توانید دنبال گزینه هایی همچون "صدا" یا "خروجی صدا" بگرید و وارد آن شوید، اگر تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی کند، در این بخش ممکن است گزینه‌هایی مانند "بلوتوث" یا "لیست اسپیکرهای بلوتوث" را مشاهده کنید.

با انجام هر یک از این روش‌ها، می ‌توانید به راحتی تایید کنید که تلویزیون شما از بلوتوث پشتیبانی می‌کند یا خیر، و از قابلیت     بی ‌سیم اتصال به دستگاه‌های مختلف با خبر شوید.

چه مدل هایی از تلوزیون سامسونگ دارای بلوتوث هستند

چه مدل هایی از تلوزیون سامسونگ دارای بلوتوث هستند

تلویزیون هایی که از سال 2016 به بعد تولید شده اند  تا به الان، همه آن ها از فناوری بلوتوث پشتیبانی می کنند از جمله تلویزیون های سامسونگ که این فناوری را دارند، میتوان به مدل های زیر اشاره کرد

  • تلویزیون های Frame
  • تلویزیون های Serif
  • تلویزیون های Sero
  • تلویزیون های Terrace
  • تلویزیون های Q60T
  • تلویزیون های Q60A
  • تلویزیون های Q70A
  • تلویزیون های Q70T
  • تلویزیون های Q80A
  • تلویزیون های SUHD
  • تلویزیون های Q80T
  • تلویزیون های Q90T
  • تلویزیون های QLED
  • تلویزیون های Q800T
  • تلویزیون های UHD
  • تلویزیون های Q900TS
  • و…

از جمله تلویزیون های سامسونگ با قابلیت بلوتوث هستند.

از آنجایی که تلویزیون ها مرکز سرگرمی و تفریحات به شمار می روند شما می توانید با اتصال به بلوتوث از قابلیت های خاص این دستگاه استفاده کنید.

تلویزیون سامسونگ

تلویزیون سامسونگ

اگر تلویزیون های این برند را خریداری کنید، خواهید دید که این تلویزیون ‌ها دارای قابلیت ‌های فراوانی از جمله بلوتوث هستند. این تلویزیون‌ ها دارای بالاترین رزولوشن تصویر هستند و هنگام استفاده از آن ها می توانید لذت کافی را ببرید و از ویژگی ها و امکانات بی نظیر تلویزیون ها استفاده کنید.

همانطور که اشاره شد، بسیاری از تلویزیون ‌های سامسونگ دارای فناوری بلوتوث می ‌باشند که برای اتصال به دستگاه‌ های ورودی و خروجی مانند بلندگوها، نوارهای صوتی، ماوس‌ها، کیبوردها، دسته‌های بازی و غیره استفاده می ‌شوند.

فناوری بلوتوث نه تنها کیفیت صدا را بهبود می ‌بخشد، بلکه این امکان را به شما می‌دهد که از تلویزیون مانند یک گوشی هوشمند هم استفاده کنید.

متصل کردن بلوتوث به تلویزیون

برای اتصال تلویزیون خود به دستگاه‌های خارجی از طریق بلوتوث، ابتدا باید مراحل زیر را دنبال کنید:

از منوی تنظیمات تلویزیون، گزینه "لیست بلندگوهای بلوتوث" را انتخاب کنید و روی آن کلیک کنید.

حالا منوی صدا را در نوار کناری سمت چپ تلویزیون انتخاب کنید و دوباره روی آن کلیک کنید.

در این مرحله، لیست بلوتوث را انتخاب کرده و دکمه "OK" را فشار دهید. سپس کمی صبر کنید تا نام دستگاه مورد نظر شما در لیست شناسایی شده ظاهر شود.

حالا نام دستگاه مربوطه در لیست بلوتوث ها نمایش داده می شود که با انتخاب آن، بعد از چند ثانیه تلویزیون به دستگاه متصل می شود.

برای بازگشت به استفاده از بلندگو های تلویزیون، بلوتوث را خاموش کنید یا از منوی تنظیمات خروجی صدا را به اسپیکر پیش فرض تلویزیون تغییر دهید.

با انجام این مراحل، می ‌توانید تلویزیون خود را به دستگاه‌های بلوتوثی دیگر متصل کرده و به تماشای فیلم و سریال با تجربه ای جدید بپردازید.

قیمت و خرید تلویزیون های بلوتوث دار سامسونگ

قیمت و خرید تلویزیون های بلوتوث دار سامسونگ

برای خرید تلویزیون های برند سامسونگ شما می توانید به فروشگاه هفت هزار مراجعه کنید و بین محصولات مختلف بگردید و مناسب ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنید.

فروشگاه هفت هزار مزایای زیادی را در اختیار مشتریان و خریداران قرار میدهد که می توان به خدمات پس از فروش، ارسال رایگان به درب منزل، و پرداخت هزینه کالا در، درب منزل اشاره کرد

همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و هرگونه سوال درباره قیمت و خرید تلویزیون های 2022 سامسونگ با پشتیبانی تیم هفت هزار در تماس باشید. تیم پشتیبانی همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشد.

نتیجه گیری

بلوتوث‌های تلویزیون‌های سامسونگ قابلیت‌های بسیار مفیدی برای کاربران ارائه می‌دهند. این تلویزیون‌ها از قابلیت بلوتوث به عنوان یک ابزار ارتباطی بی‌سیم برای اتصال به دستگاه‌های جانبی مانند بلندگوها، نوارهای صوتی، ماوس‌ها، کیبوردها، دسته‌های بازی و دیگر دستگاه‌های بلوتوثی پشتیبانی می‌کنند.

این ویژگی به کاربران این امکان را می‌دهد که به راحتی تجربه‌ی صدای بهتر و کیفیت تصویر بالاتری را در تماشای تلویزیون داشته باشند. همچنین، امکان اتصال به دستگاه‌های متنوعی مانند هدفون‌ها، کیبوردها و ماوس‌های بلوتوثی نیز از دیگر امکانات ارائه شده توسط بلوتوث تلویزیون‌های سامسونگ است.

در کل، بلوتوث تلویزیون‌های سامسونگ تجربه کاربری را بهبود می‌بخشد و امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند، که این ویژگی مورد تقدیر کاربرانی است که به دنبال انعطاف و کارایی بیشتر در استفاده از تلویزیون‌های هوش مصنوعی هستند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون