کد خبر: ۱۹۱۴۵
۲۰:۰۸ -۱۵ مهر ۱۳۹۷
قائم ترکاشوند، قهرمان کیک بوکسینگ جهان، از رسیدگی نکردن مدیران به او در آستانه رقابت‌های قهرمانی جهان گلایه کرد.

ورزش و جوان- ترکاشوند  درباره اتفاقات پس از قهرمانی در جهان گفت: اکنون تمرینات مستمری را انجام می دهم و به آمادگی خوبی نیز رسیده‌ام. ان‌شاءالله تا قبل از مسابقات پیش رو به آمادگی صد درصد می‌رسم تا مدالی دیگر را برای ورزش‌های رزمی ایران به ارمغان بیاورم.

قهرمان فستیوال هنرهاى رزمی جهان درباره برنامه‌های آینده خود تصریح کرد: حضور در مسابقات بین‌المللی ترکیه جزو برنامه های من است که باید برای تصاحب کمربند طلایی رودرروی حریفانم قرار بگیرم. بعد از آن هم به چین می روم تا در لیگ « کنلون فایت » که یکی از معتبرترین رقابت‌های کیک‌بوکسینگ در جهان است، شرکت کنم. امیدوارم از این دو رویداد مهم با دست پر به کشور بازگردم.

وی در پایان با گلایه از بی‌توجهی مسئولان به این رشته ورزشی و قهرمانان آن گفت: من بیش از ده مدال جهانی، قاره‌ای و بین‌المللی دارم، اما متاسفانه مسئولان ورزش از من حمایت نمی‌‌کنند. علاوه بر مسئولان ورزش، متاسفانه مجموعه‌ای که من در آن مشغول به خدمت هستم ( بانک شهر ) نیز توجه و حمایتی از من نمی‌کند و این در حالی است که من بارها پس از کسب مدال در رقابت‌های جهانی و بین المللی، با پرچم این مجموعه دور افتخار زده‌ام.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون