کد خبر: ۱۸۹۷۸
۲۲:۴۸ -۲۷ شهريور ۱۳۹۷
مرد طلایی تیراندازی ایران از انگیزه بالای خود برای حضور در المپیک 2020 خبر داد.

ورزش و جوان- به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، امیر محمد نکونام قهرمان طلایی ایران در رقابت های جهانی تیراندازی گفت: با آنکه در تفنگ بادی تمرینات بیشتری داشتم اما در سه وضعیت موفق تر بودم و موفق شدم نخستین مدال تاریخ تیراندازی ایران را در این مسابقات به دست بیاورم و اکنون به دنبال حضور در المپیک هستم.

نکونام تصریح کرد: سطح مسابقات قهرمانی جهان بسیار بالا بود، همه تیم های مدعی، برای کسب سهمیه المپیک و اثبات شایستگی های خود به کره آمده بودند و برای کسب مقام و ایستادن بر قله افتخار تیراندازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودند، اما این افتخار برای ایران به دست آمد و از این بابت خداوند منان را شاکرم. من در تفنگ بادی تخصص بیشتری دارم و فشار مضاعفی بر دوشم بود اما در سه وضعیت با آرامش بیشتری کار کردم و در نهایت هم موفق شدم نخستین مدال طلای تاریخ این دوره از رقابت ها را به دست بیاورم.
وی ادامه داد: با آنکه 90 کشور در این رقابت ها حضور داشتند اما یک طلا و 3 نقره برای ایران به دست آمد که حاصل کار تیمی بود، در این موفقیت ملی پوشان تیراندازی، فدراسیون و کادر فنی شریک هستند و باید از حمایت های وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هم تقدیر کنم.
ملی پوش تیم ملی تفنگ ایران تصریح کرد: کار ما تمام نشده است، تیراندازی ورزشی است که همیشه باید در آن تمرین کرد و از همین امروز باید تمرینات خود را آغاز کنم تا در رقابت های پیش رو نیز بتوانم برای خود و ایران کسب افتخار کنم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون