کد خبر: ۱۷۳۴۰
۱۸:۰۳ -۲۳ خرداد ۱۳۹۷
سرپرست تیم ملی بوکس معتقد است کسانی که تجربه فعالیت‌های فنی در بوکس را ندارند نباید اظهار نظر فنی در مورد این رشته داشته باشند.

ورزش و جوان- عیسی گل‌محمدی درخصوص حواشی به وجود آمده بعد از درگیری لفظی او با ناصر طالبی نایب رییس فدراسیون بوکس توضیح داد: بحث من به هیچ عنوان به مسائل شخصی مربوط نیست چرا که دلیلی ندارد مسائل شخصی را در بوکس حل کنیم. تنها بحثی که من با ناصر طالبی داشتم درخصوص مسائل فنی تیم ملی بود که معتقدم افراد کارکشته در بوکس باید برای گرفتن تصمیم‌های فنی در راستای موفقیت این رشته اظهار نظر فنی انجام دهند.

او ادامه داد: من نیز سابقه کمی در بوکس ندارم و رزومه کاری‌ام از گذشته تا به امروز در بوکس ایران مشخص است اما به نظر می‌رسد آقایانی که تازه از راه رسیده‌اند می‌خواهند برای خود شورای فنی تشکیل داده و تصمیماتی را در خصوص تیم ملی بگیرند که اصلا در حیطه کاری آن‌ها نیست و باید به فعالیت‌های خود برسند نه اینکه برای آینده تیم تصمیم‌های فنی بگیرند.

گل‌محمدی ادامه داد:‌ من نزدیک به ۲۰ سال است در بوکس فعالیت دارم و الان به عنوان سرپرست تیم با اکبر احدی کار می‌کنم اما با این حال به خود اجازه نمی‌دهم در مسائل فنی و تصمیمات مربی تیم دخالت کنم. از نظر من فردی که می‌خواهد مسائل فنی را مطرح کند باید در جامعه بوکس باشد نه اینکه از خارج بوکس آمده و صحبت‌هایی مطرح کند که اصلا اطلاعات دقیقی از آن‌ها ندارد.

سرپرست تیم ملی بوکس درخصوص استعفای خود از این سمت گفت: من استعفای خود را در همان روز مشاجره به رییس فدراسیون ارائه دادم و الان سمتی ندارم. البته باید ببینیم با این استعفا موافقت می‌شود یا نه.

او در ادامه با بیان اینکه باید به وظایفی که به ما محول می‌شود احترام بگذاریم، توضیح داد: با تمام شرایطی که وجود دارد بدون هیچ چشم‌ داشتی برای موفقیت تیم ملی بوکس تلاش می‌کنم اما دوست دارم به کارهایی که انجام می‌دهم احترام گذاشته شود نه اینکه با بی‌احترامی به آن‌ها فعالیت‌های چندین ساله‌ام را زیر سوال ببرند. بیشتر قهرمانانی که الان در بوکس ایران صاحب نام هستند، نخستین مدال‌های برون مرزی خود را با مربی‌گری من کسب کردند پس نیاز نیست رزومه کاری خود را به دوستان ارائه دهم. با کمی تفکر می‌توانند عیسی گل‌محمدی را در بوکس ایران بشناسند.

او در پایان درخصوص بدهی ۸۰ میلیونی فدراسیون بوکس به رستوران آکادمی ملی المپیک نیز گفت: بهتر بود که این مسائل رسانه‌ای نمی‌شد چرا که مشکلات مالی در همه فدراسیونها وجود دارد. به هر حال وزارت باید این منابع را تامین کند و فدراسیون نمی‌تواند به تنهایی کاری را پیش ببرد. خوشبختانه با تلاش‌هایی که صورت گرفته فعلا مشکل جدی در بحث غذای ملی‌پوشان وجود ندارد.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون