کد خبر: ۱۷۰۷۶
۲۱:۳۲ -۰۷ خرداد ۱۳۹۷
ملی‌پوش بوکس بزرگسالان ایران گفت: در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ سه سهمیه برای بوکس کم است

ورزش و جوان- سجاد کاظم‌زاده با اشاره به شرایط خوب تمرینی تیم ملی بوکس در چند ماه اخیر، توضیح داد: خدا را شکر اردوهای خوبی را در این چند ماه داشته‌ایم و انتخابی‌های خوبی هم در اردوها برگزار کردیم.  در تورنمنت‌های خوبی هم شرکت کرده و در حال حاضر آمادگی خوبی داریم. البته دو تا سه تورنمنت خوب دیگر هم در پیش داریم که اگر به آن‌ها اعزام شویم در روند آماده سازی ما تاثیر خوبی خواهد داشت.

او همچنین در مورد تعداد سهمیه‌های تیم ملی بوکس برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا، اظهار کرد: ما هر چیزی را که بخواهیم و برایش تلاش کنیم قطعا شدنی است، پس با نبود اوزان سنگین هم می‌توان موفق بود. فدراسیون نیز گفته است تا ۱۵ خرداد سعی می‌کند سهمیه بوکس را بیشتر کند که اگر انجام شود برای بوکس ایران خوب است. اگر سهمیه بوکس افزایش یابد بوکسورهای جوان می‌توانند خود را نشان دهند. سه سهمیه برای بوکس واقعا کم است!

بوکسور سبک وزن تیم ملی در پاسخ به این سوال، با توجه به نبود بوکسورهای سنگین وزن می توان به کسب مدال سبک وزن‌ها امیدوار بود؟ توضیح داد: باید پیش از هر صحبتی بگویم که همه‌ی بوکسورها با تمام توان تلاش می‌کنند که امیدوارم نتیجه خوبی را هم بگیریم. در آسیا بوکسورهای سبک وزن خوبی وجود دارند و به نوعی بوکس در آسیا فقط در اوزان سبک است. کار برای کسب مدال سخت است اما ما هم تلاش خود را انجام ‌می‌دهیم تا نتایج خوبی را کسب کنیم.

او در پاسخ به این سوال که برای خود شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی را قائل است؟ تصریح کرد: من همه‌ی تلاش خودم را برای کسب مدال انجام می‌دهم و امیدوارم روز خوب برای من باشد تا به مدال هم برسم. قول مدال نمی‌دهم اما باید به این مدال دست پیدا کنم چرا که کل زندگی خود را پای ورزش گذاشته‌ام و این مدال حق من است.

کاظم‌زاده در خصوص برطرف شدن مشکلات سربازی‌ او برای حضور در تیم ملی نیز گفت: خوشبختانه دو سه روزی است که سرباز قهرمانی من آمده است و مشکلی ندارم. امیدوارم برای خروج از کشور هم به مشکل نخورم تا به بازی‌های آسیایی اعزام شوم.

او افزود: بوکسورهای ایران بدون هیچ چشم داشتی تلاش خود را برای بالا بردن پرچم ایران انجام می‌دهند. وزارت ورزش و مسئولان نیز باید با حمایت‌های خود انگیزه این ورزشکاران را بالا نگه دارند تا شاهد موفقیت آن‌ها باشیم.

دارنده مدال نقره تورنمنت بلغارستان، در مورد دلیل ضعیف بودن بوکسورهای سبک وزن ایران گفت: در گذشته توجه به سبک وزن‌ها کمتر از الآن بود ولی در حال حاضر توجه‌ها به سبک وزن‌ها بیشتر شده و به اردوهای تیم ملی دعوت می‌شوند. همچنین در تورنمنت‌های تدارکاتی سبک وزن‌ها هم اعزام شدند که به همین دلیل شرایط روحی خوبی را به دست آورده‌ایم. قطعا اگر مسائل داوری نباشد و قرعه خوبی در بازی‌های آسیایی نصیب بوکسورهای ایران شود، می‌توان به کسب مدال توسط سبک وزن ها هم امیدوار بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون