کد خبر: ۱۶۳۸۰
۱۸:۰۹ -۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷
جمشید گیوه‌چی، قهرمان کیک بوکسینگ جهان به رفتارهای اخیر با قهرمانان این رشته انتقاد کرد.

ورزش و جوان- جمشید گیوه‌چی درباره اتفاقات اخیر در این رشته و پس گرفتن سالن تمرینی کبکانیان گفت: سالن کبکانیان را بدون دلیل از ما گرفتند و کسانی را آوردند که هیچ مقامی در ورزش‌های رزمی ندارند.

او افزود: ما ۱۲ در این سالن تمرین می‌کردیم و ۸ سال هم کلاس آموزشی داشتیم که همه این موارد، در دوره ریاست قبلی فدراسیون به صورت رایگان بود.
گیوه‌چی می‌گوید از سال گذشته، فدراسیون اعلام کرد که ماهیانه ۸۰۰ هزار تومان به عنوان اجاره بپردازید که ما علی‌رغم مشکلات مالی قبول کردیم. اما از ابتدای سال ۹۷ گفتند این مبلغ به ماهیانه یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.
قهرمان موی تای جهان ادامه داد: این افزایش بی‌دلیل اجاره را باز هم قبول کردیم، اما مجددا فدراسیون اعلام کرد دوست من «حمزه مرادیان» که او هم قهرمان چندین دوره مسابقات جهانی است، نباید باشد که با توافق مرادیان، این شرط را هم پذیرفتیم، اما شرط های غیرمنطقی فدراسیون همچنان ادامه داشت.
گیوه‌چی یادآور شد: من و مرادیان چند مدال جهانی کسب و برای فدراسیون و ورزش کشور افتخارآفرینی کرده‌ایم. ما حتی در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی، به عنوان نماینده قهرمانان در مجمع حضور داشتیم و به ریاست کنونی فدراسیون رای داده‌ایم. پس چرا با ما چنین برخورد می کنند؟
وی در مورد دیگر دلایل این نوع برخورد فدراسیون با او و مرادیان تصریح کرد: آنها هر شرطی گذاشتند ما قبول کردیم، اما هر دفعه یک بهانه دیگر می آوردند. مثلا گفتند چرا در مسابقات جهانی ساواته در کرواسی شرکت کردی؟ در حالی که من مدال نقره جهان را به دست آوردم یا اینکه بعد از همین رقابت‌ها، نامه تشکرآمیز انجمن ساواته از وزیر ورزش را امضا کردم که فدراسیون گفت چرا از انجمنی که به فدراسیون انجمن‌های ورزشی نقل مکان کرده است، تشکر کرده‌اید؟ مگر ما برای کشور افتخار کسب نکرده‌ایم؟ حالا چه در فدراسیون ورزش‌های رزمی، چه در فدراسیون انجمن‌ها.
دارنده شش مدال جهانی کیک بوکسینگ گفت: به جای من و مرادیان که ده‌ها شاگرد را آموزش می‌دادیم، سالن کبکانیان را به کسانی دادند که حتی یک مدال قهرمانی نیز ندارند.
گیوه‌چی افزود: قصد داریم موضوع را با مسئولان وزارت ورزش و جوانان در میان بگذاریم تا آنها به مشکلات ما رسیدگی کنند. چرا که خیلی از هنرجویان و شاگردان ما منتظر حضور ما در سالن کبکانیان هستند.
قهرمان موی تای و کیک بوکسینگ جهان در پایان، خاطرنشان کرد: فدراسیون خانه من و تمامی قهرمانان است و ما هم هیچ مشکلی با فدراسیون نداریم. اما آنها ما را از خانه خودمان بیرون کردند و باعث شدند شاگردان ما سرخورده شوند.

منبع: پانا

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون