کد خبر: ۱۵۱۹۰
۱۹:۴۲ -۲۶ اسفند ۱۳۹۶

لیگ جهانی کاراته؛ ادامه حرکت خدابخشی برای کسب مدال جهانی

مهدی خدابخشی تنها نماینده ایران در روز دوم لیگ جهانی است که به پیش روی خود ادامه می دهد.

ورزش و جوان- سومین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته‌وان که از روز گذشته به میزبانی هلند آغاز شده است، از صبح امروز در حال پیگیری است.

در 84- کیلوگرم مردان، علی فداکار یکی از نماینده‌های ایران در این وزن در اولین مسابقه 6 بر یک رقیبی از مقدونیه را شکست داد. در دومین جدال به مصاف رقیبی از کرواسی رفت و با قبول شکست 2 بر یک در لیست انتظار قرار گرفت.

ذبیح الله پورشیب یکی دیگر از ایرانی‌های وزن 84- کیلوگرم؛ در اولین گام شگفت زده شد و پس تساوی یک بر یک مقابل رقیب فرانسوی، با قانون سنشو مسابقه را واگذار کرد و در لیست انتظار قرار گرفت.

مهدی خدابخشی در وزن 84- کیلوگرم که در اولین مسابقه رقیب هلندی را شکست داده بود قرار بود در دومین مسابقه به مصاف حریفی از اوکراین برود اما این حریف اروپایی مقابل خدابخشی حاضر نشد تا نماینده ایران دومین برد را بدون مسابقه بدست آورد. در سومین مسابقه حریفی از آرژانتین روبروی خدابخشی ایستاد و نماینده ایران در حالی که 3 بر 2 از حریف پیش افتاده بود موفق شد با قانون هانسوکو به پیروزی برسد و راهی دور چهارم شود.

کیوان بابان دیگر نماینده ایران در 84- کیلوگرم در اولین مسابقه 4 بر 3 به رقیب فرانسوی که سابقه قهرمانی جهان را دارد باخت تا او هم در لیست انتظار قرار بگیرد.

منبع: پانا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون