کد خبر: ۱۳۶۶۷
۱۲:۵۱ -۲۹ دی ۱۳۹۶
"بهرام‌نامه" نمایش اقتباسی آزاد از هفت پیکر نظامی گنجوی به نویسندگی حامد رحیمی نصر و طراحی و کارگردانی هدیه رحمت‌نژاد است که با مشاوره کارگردانی سعید داخ شنبه 30 دی ماه ساعت 18 در قالب تک اجرا به روی صحنه می‌رود.
ورزش و جوان- "بهرام‌نامه" نمایش اقتباسی آزاد از هفت پیکر نظامی گنجوی به نویسندگی حامد رحیمی نصر و طراحی و کارگردانی هدیه رحمت‌نژاد است که با مشاوره کارگردانی سعید داخ شنبه 30 دی ماه ساعت 18 در قالب تک اجرا به روی صحنه می‌رود.

بنا بر گزارش روابط عمومی، این نمایش که کاری از گروه "بانوی ایرانی" است به "بهرام نامه" عاشقانه‌ایی از هفت پیکر می‌پردازد. این طراح به شیوه فرم و حرکات موزون و با همراهی موسیقی زنده به اجرای این نمایش پرداخته است.

حسین زارعی، آتنا بشرویه، رهام پاکرو، نگین دراج، مبینا محمدنژاد، هدیه رحمت‌نژاد، ریان نصیری، زهره یحیایی در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین از دیگر عوامل نمایش می‌توان به سرپرست گروه موسیقی کاوه عیدی نوازنده سازهای کوبه‌ایی، حسین صالحی نوازنده کلارینت، محمد کاظم‌زاده و خواننده حامد وطن خواه و عکاسان امیرخدامی، فاطمه فتحعلی‌زاده، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز سلمان مشیرپناهی، گروه کارگردانی علی صادقی، محسن ترکمن، سیدجعفر پورطاها و طراح لباس مرضیه کبیری اشاره کرد.
 
علاقه‌مندان برای دیدن این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

آدرس سالن تئاتر: خیابان نوفل لوشاتو، تقاطع رازی

نمایش
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون