کد خبر: ۱۲۵۳۴
۲۱:۱۴ -۱۸ آذر ۱۳۹۶

سرمربی تیم ملی کاراته: جامعه کاراته تیم ملی را حمایت کند

شهرام هروی اواخر آذر ماه را زمان آغاز اردوی تیم‌ ‌ملی برای حضور در کاراته وان پاریس در سال ۲۰۱۸ اعلام کرد.

ورزش و جوان- سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته درباره زمان آغاز شروع اردوهای تیم ملی برای حضور در کاراته وان پاریس، بیان‌ کرد: اواخر آذر ماه اردوهای تیم‌ ‌ملی را آغاز خواهیم کرد و از بازیکنان واجد شرایط در کاراته وان پاریس و سایر کاراته وان ها استفاده خواهیم کرد. با صلاح‌دید کادر فنی بازیکنان به کاراته وان ها اعزام خواهند شد تا امتیازات لازم را برای کسب سهمیه المپیک به دست آورند.

شهرام هروی سه هدف را برای تیم‌ ‌ملی مهم دانست و اظهار کرد: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا، بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ و مسابقات جهانی که ضریب ۱۲ را در راه کسب سهمیه المپیک دارد،  سه هدف مهم تیم ملی در سال ۲۰۱۸ است تا استارت  خوبی را بزنیم و این روند را تا سال ۲۰۱۹ ادامه دهیم.

سرمربی تیم‌ ‌ملی کاراته در پایان از جامعه کاراته و پیشکسوتان خواست تا تیم ملی را حمایت کنند و گفت‌:  با توجه به  تجربه چندین ساله ام در تیم‌ ‌ملی می دانم که موفقیت ها حاصل کار گروهی است و از جامعه کاراته و پیشکسوتان می‌خواهم در این سال مهم و تاثیر گذار تیم ملی را حمایت کنند. از فدراسیون نیز تشکر می‌کنم  که تیم را با بهترین کیفیت به کاراته وان ها اعزام می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون