کد خبر: ۱۱۶۷۶
۱۸:۳۱ -۲۰ آبان ۱۳۹۶

عباسعلی: برای حضور در کاراته وان فرانسه محکم باز خواهم گشت

پرافتخارترین دختر کاراته ایران این روزها خارج از ایران روند درمانی خود را پشت سر می‌گذارد و تمریناتش را نیز پیگیری می‌کند تا پرقدرت و محکم برای حضور در کاراته وان فرانسه آماده باشد.

ورزش و جوان- حمیده عباسعلی درباره حضور نداشتنش در اردوهای تیم‌ ‌ملی کاراته بانوان، بیان‌ کرد: با توجه به حضور در مسابقات آسیایی و جهانی در سال گذشته سال پر فشاری برایم بود و برای حضور در المپیک ۲۰۲۰ نیاز به رنکینگ بالایی دارم. کاراته وان فرانسه نخستین مرحله رقابت‌های کاراته وان سال ۲۰۱۸ است که برای شرکت در مسابقات کاراته وان فرانسه نیاز است جز ۵۰ نفر برتر رنکینگ باشیم و من در حال حاضر رنکینگ یازده را در اختیار دارم.

او در ادامه افزود:  با توجه به رنکینگی که در اختیار دارم، ترجیح دادم در مسابقات لیگ ژاپن شرکت نکنم،  هم‌چنین به دلیل آسیب دیدگی نیاز به درمان و استراحت دارم و در خارج از ایران روند آمادگی‌ام را طی می‌کنم.

عباسعلی با اشاره بر این که نمی‌خواهد بیهوده و بی‌هدف در مسابقات حضور داشته باشد بیان کرد: تمریناتم را پیگیری می‌کنم و تصمیم دارم برای حضور در لیگ کاراته وان فرانسه محکم بر گردم. با توجه به اهمیت سال ۲۰۱۸ نباید بیهوده و بی‌هدف برای حضور در مسابقات تصمیم بگیرم. نیاز است منطقی و بدون احساسات تصمیم بگیرم و در مسابقات مهم که تاثیر به‌سزایی در رنکینگ دارند در آن مسابقات حاضر شوم، تا بیهوده بدنم خسته نشود و در مسابقات مهم بدنم جواب دهد. به همین دلیل در اردوهای حال حاضر نیستم. نمی‌خواهم بی‌محابا تصمیم بگیرم. می‌خواهم محکم و قوی باز گردم و دوباره دل مردم عزیزم را شاد کنم و باعث افتخارآفرینی کشورم شوم.

به گزارش ایسنا، تیم ملی کاراته بانوان با هدایت لیلا بهرامی خود را برای حضور در کاراته وان ژاپن حاضر می‌کنند و ملی پوشان در تلاش هستند تا با کسب امتیازات لازم در کاراته وان ژاپن بتوانند در کاراته وان فرانسه شرکت کنند. برای حضور در کاراته وان فرانسه ملی پوشان باید جز پنجاه نفر رنکینگ خود باشند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون