کد خبر: ۱۰۸۶۸
۲۲:۱۵ -۲۵ مهر ۱۳۹۶
مرتضی فنونی‌زاه در گفت‌وگو با ورزش و جوان:

پرسپولیس هجومی بازی نکرد

کاش برانکو تیم را هجومی روانه زمین می‌کرد زیرا پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت و باید سر و پا حمله می‌بود. رسن و نورالهی دیر به زمین آمدند و جا داشت که زودتر به تیم کمک می‌کردند.
ورزش و جوان- مرتضی فنونی‌زاده، پیشکسوت باشگاه باشگاه پرسپولیس پس از تساوی سرخپوشان مقابل الهلال و حذف از لیگ قهرمانان آسیا به ورزش و جوان گفت: به نظر من همه بازیکنان پرسپولیس به جز ربیع خواه خوب کار کردند و زحمت آن ها قابل ستایش است. کاش برانکو تیم را هجومی روانه زمین می کرد زیرا پرسپولیس چیزی برای از دست دادن نداشت و باید سر و پا حمله می‌بود. رسن و نورالهی دیر به زمین آمدند و جا داشت که زودتر به تیم کمک می کردند. این دو بازیکن خوب پرسپولیس و مخصوصا رسن جریان بازی را عوض کردند و سوال من از برانکو اینست که چرا در آوردن آن ها به زمین تعلل کرد؟

پرسپولیس دو بار از الهلال جلو افتاد ولی هر دو بار بازی به تساوی کشیده شد که من دلیل این موضوع را تفکرات برانکو دیدم. فنونی‌زاده در ادامه افزود: داوری اصلا خوب نبود ولی با وجود چهار گلی که پرسپولیس در بازی رفت خورده بود تقریبا تکلیف صعود الهلال به فینال روشن شده بود. تصور من بر اینست که اگر داور این اشتباهات فاحش را انجام نمی داد لااقل پرسپولیس می توانست پیروز بازی برگشت باشد که متاسفانه اینطور نشد. بدون تعارف باید گفت که الهلال تیمی قوی و با برنامه است و هر وقت که به گل احتیاج داشت با نقشه های که می کشید به خواسته خود می رسید. امشب الهلال حمله زیادی نکرد ولی دو بار گل زد و یک بار تیر دروازه بیرانوند را لرزاند.

مدافع سابق پرسپولیس راجع به بازی آینده سرخپوشان پایتخت در جام حذفی و دربی پیشرو گفت: با شناختی که از برانکو دارم تصور می کنم که برخی بازیکنان اصلی را در مقابل نفت تهران به زمین نفرستد که بتواند با تمام قوا در دربی ظاهر شود. البته پرسپولیس برای بردن نفت در جام حذفی خیلی با مشکلی روبرو نیست و با این تیمی که من از پرسپولیس می بینم معتقدم امسال هم شاگردان برانکو فاتح لیگ خواهند بود. اما در رابطه با دربی نمی توان پیش بینی خاصی کرد زیرا این بازی اصلا به شرایط دو تیم در جدول ربطی ندارد و هر اتفاقی امکان دارد که در آن روز به وقوع بپیوندد. استقلال هم با شفر متفاوت خواهد شد و همین می تواند به پیچیدگی های این بازی بیافزاید.
ارسال نظرات
آخرین اخبار
گوناگون