کد خبر: ۷۴۲۷۶
۰۸:۰۰ -۱۱ خرداد ۱۴۰۵

علی‌آبادی: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است

وزیر نیرو در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

علی‌آبادی: مصرف برق ۱۰ تا ۱۵ درصد کاهش یافته است

نشان تجارت - عباس علی‌آبادی وزیر نیرو در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت با اشاره به روند مصرف انرژی در کشور اظهار کرد: در حال حاضر کاهش ۱۰ تا ۱۵ درصدی مصرف را مشاهده می‌کنیم؛ این در حالی است که با توجه به شرایط موجود باید انتظار افزایش مصرف را داشته باشیم.

وی افزود: مردم در مدیریت مصرف همراهی خوبی داشته‌اند و این همکاری در کاهش میزان مصرف کاملاً مشهود است.

ارسال نظرات
captcha
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون