
نشان تجارت - شبکه ماهوارهای «منوتو» با انتشار بیانیهای اعلام کرد آخرین پخش آنها سوم خردادماه است و پس از آن دیگر پخش نخواهد داشت. منوتو دلیل تعطیلی خود را مانند بار قبلی، مشکلات مالی اعلام کرده است.
به اطلاع مخاطبان گرامی میرسانیم که پس از مدتها تامل و ارزیابی، سرانجام به این تصمیم دشوار رسیدهایم که به پخش برنامههای منوتو پایان دهیم. آخرین پخش ما از ماهواره و یوتیوب، شامگاه ۲۴ مه ۲۰۲۶ «۳ خرداد ۱۴۰۵» خواهد بود.»