کد خبر: ۴۷۲۷۶
۱۶:۳۵ -۰۲ خرداد ۱۴۰۲
اگر معامله گری تازه وارد در بازارهای مالی جهانی هستید، احتمالا به دنبال یک بروکر یا کارگزاری معتبر می گردید و قصد دارید بهترین را انتخاب کنید.

نشان تجارت - اگر معامله گری تازه وارد در بازارهای مالی جهانی هستید، احتمالا به دنبال یک بروکر یا کارگزاری معتبر می گردید و قصد دارید بهترین را انتخاب کنید. در این مقاله ضمن معرفی بروکر کپیتال اکستند به شما توضیح میدهیم که چرا تریدرهای باتجربه و با سابقه این کارگزاری را انتخاب میکنند و دلیل رضایت آنها چیست؟

معرفی بروکر کپیتال اکستند کارگزاری بین المللی فارکس

معرفی بروکر کپیتال اکستند

بروکر کپیتال اکستند (CapitalXtend) یکی از بروکرهای معتبریست که بیش از 20 سال سابقه ارائه خدمات به مشتریان خود در بازار های مالی جهانی به ویژه معاملات فارکس را دارد. این بروکر تا به امروز چندین دفتر رسمی در سراسر جهان دایر کرده. بیش از هزاران مشتری فعال از گوشه گوشه جهان دارد. در حال حاضر شرکت کپیتال اکستند بروز ترین ابزار های معاملاتی را در بازار فارکس ارائه می دهد و همواره سعی در فراهم نمودن بهترین پلتفرم تجاری آنلاین برای سرمایه گذاران و معامله گران دارد.

نکته جالب در مورد این بروکر این است که کاملا بین المللی است و برای تمام زبان ها از جمله فارسی تیم پشتیبانی اختصاصی دارد. در این صورت شما خیلی راحت و به زبان فارسی به وب سایت، پلتفرم ها و پشتیبان دسترسی خواهید داشت و حتی نیازی به تسلط به زبان انگلیسی هم ندارید. کانال فارسی کپیتال اکستند در تلگرام با آیدی capitalxtend_farsi و صفحه رسمی اینستاگرام capitalxtend_persian آماده پشتیبانی و پاسخگویی به شماست.

آدرس وب سایت فارسی این شرکت capitalxtend.com/fa است که برای ورود به آن به vpn  نیاز دارید. همچنین دامنه capitalxtend-irn.com/fa بدون نیاز به vpn  در دسترس کاربران ایرانی است.

دلایل برتری کپیتال اکستند نسبت به سایر بروکرها

زمانیکه صحبت از یک بروکر معتبر و قابل اعتماد میشود، باید به فاکتورهای متعددی توجه داشت. امنیت سرمایه، اسپردهای کم، حساب های معاملاتی متنوع، پلتفرم های معاملاتی به روز، پشتیبانی قوی، سابقه فعالیت و ... فاکتورهای مهمی هستند که برای انتخاب بروکر فارکس باید در نظر بگیرید. چرا کپیتال اکستند انتخاب حرفه ای ها و باتجربه های بازار فارکس است؟

دارای مجوزها و تاییدیه های رسمی و معتبر

 بروکر کپیتال اکستند عضو کمیسیون مالی Financial Commission است و تا سقف 20000 یورو سرمایه های سرمایه گذاران را توسط این نهاد نظارتی بیمه می کند، همین امر ایمنی هرچه بیشتر دارایی مشتریان را تضمین می کند. کپیتال اکستند با شعار « ما نیاز های معامله گران را به خوبی می شناسیم و به آنها اهمیت می دهیم » درصدد ارائه بهترین خدمات به مشتریان خود است. این کارگزاری معتبر تمام استاندارد های کیفی را در اجرای معاملات رعایت نموده و موفق به دریافت تاییدیه اجرای سفارش ها از Verify My Trade شده است.

کپیتال اکستند بروکر دارای مجوز رسمی و معتبر

همان طور که توضیح دادیم ، این کارگزاری موفق با کسب لایسنس از کمیسیون مالی شده است. طبیعتا طبق تعهدهای رسمی هیچ گونه مشلی برای سرمایه شما پیش نخواهد آمد ، سرمایه شما تا سقف 20,000 یورو بیمه شده. علاوه بر این بروکر کپیتال اکستند دارای مجوز آژانس تنظیم و توسعه بازار مالی جمهوری قزاقستان (ARDFM) است و در بازار های مالی مختلف مثل فارکس، بازار فلزات گرانبها، بازار انرژی‌ها، بازار سهام، CFD ها و رمزارز ها در سراسر جهان به ارائه خدمات تجاری می پردازد.

انواع حساب های معاملاتی

بروکر capitalxtend با توجه به اهداف معامله گران، سطح مهارت و ریسک پذیری آنها طیف گسترده ای از حساب های تجاری را، از حساب های استاندارد گرفته تا پلاتینیوم، شرایط استثنایی مانند اسپردهای شناور در اختیار معامله گران و سرمایه گذاران بازار های مالی قرار می دهد. نقطه قوت دیگر این بروکر امکان استفاده از تمام استراتژی های فارکس مثل اسکالپینگ و هجینگ در بازار فراکس فراهم شده است.

بروکر کپیتال اکستند بیش از 30 جفت ارز فارکس، بازار شاخص، بازار سهام، CDF، بازار های انرژی، بازار های طلا و فلزات گرانبها، بازار نفت، بازار های ارز های دیجیتال را جهت معامله برای معامله گران و سرمایه گذاران خود فراهم نموده است.

کپیتال اکستند شرایطی را فراهم کرده که شما حتی میتوانید با 100 دلار هم معاملات خود را شروع کنید و با سرمایه کم شروع کنید تا در ابتدای کار سرمایه زیادی را درگیر ریسک نکنید.

ارائه پلتفرم ها و سیستم های متنوع معاملاتی

کپیتال اکستند پلتفرم های تخصصی معاملاتی مثل متاتریدر 4 و 5 را به مشتریان خود ارائه میدهد. این پلتفرم ها به روزترین و بهترین ابزار برای انجام معاملات هستند. علاوه بر این پلتفرم ها، سیستم های معاملاتی متنوعی مثل پم و کپی تریدینگ نیز توسط کپیتال اکستند ایجاد شده که انجام معاملات را برای شما آسان میکند. حتی افراد تازه کار نیز میتوانند با سیستم هایی مثل کپی تریدینگ بدون داشتن دانش معاملات در بازارهای مالی کسب سود کنند.

پلتفرم های معاملاتی حرفه ای و جدید

سیستم کپی ترید یا همان کپی معاملات در دسترس همه مشتریان و سرمایه‌گذران بروکر کپیتال اکستند است. کپی ترید به شما این اجازه را می‌دهد که با کپی کردن معاملات یک تریدر حرفه‌ای، بدون دانش تخصصی در حوزه فارکس یا سایر بازارهای مالی، سرمایه گذاری سوددهی انجام دهید. روش کار سیستم کپی ترید در کپیتال اکستند به این صورت است که ابتدا شما یک معامله گر که رزومه خوبی دارد را انتخاب می‌کنید و با اتصال حساب به تریدر، منتظر می‌مانید تا تریدر یک معامله را به ثبت برساند. البته همزمان می‌توانید سرمایه خود را بین چندین معامله‌گر تقسیم کنید و پس از بررسی گزارش ماهانه آنها تصمیم بگیرد که بیشترین سرمایه خود را به کدام فرد تخصیص دهید.

طرح های تشویقی

برگزاری مسابقات، ارائه پاداش ها و کمپین های تشویقی یکی از مزایایی بزرگ کپیتال اکستند است. طرح هایی مثل تا 300 دلار پاداش ثبت نام یا کش بک میتواند قدرت شما در معاملات را افزایش دهد.  از فرصت 30 درصد شارژ بیشتر استفاده کنید و اعتبار بیشتری در حساب معاملاتی متاتریدر خود دریافت کنید. همین امروز ثبت نام خود را انجام دهید و با دریافت بونوس سپرده گذاری تا سقف 300 دلار، تجربه معاملاتی خود را افزایش دهید.

همچنین طرح کش بک نیز به این صورت است که به ازای هر لات معامله تا 3 دلار دریافت کنید. درآمد معاملاتی خود را با ریبیت های قابل برداشت به حداکثر برسانید و با قدرت بیشتری معامله کنید.

شما می توانید همین امروز و با ثبت نام در کپیتال اکستند شروع کنید. برای ورود به سایت vpn  را روشن کنید. همچنین برای اطلاع از مسابقات، جوایز و پاداش ها صفحه رسمی کپیتال اکستند در اینستاگرام با آیدی capitalxtend_persian  را دنبال نمایید.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۰۴
0
0
درود. بله کپیتال اکستند بسیار عالی و پشتیبانی خوبی دارن
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون