کد خبر: ۴۷۲۷۵
۱۶:۳۱ -۰۲ خرداد ۱۴۰۲
در این مقاله سعی داریم انواع تیشرت بچه گانه و همینطور ست کردن و دیگر موارد را به شما عزیزان معرفی ‌کنیم تا در هنگام خرید به مشکل برنخورید.

نشان تجارت - همیشه خرید و تهیه لباس بچه گانه برای همه مادر و پدرها بسیار دشوار بوده است. حتی دغدغه تشخیص سایز و جنس لباس‌های راحتی کودکان هم سخت و دشوار است. شاید تصور کنید خرید یک شلوارک بچه گانه یا شلوار بچه گانه کار آسانی باشد ولی باید بگوییم که اشتباه می‌کنید خرید لباس بچه گانه نسبت به لباس بزرگسالان کار دشوارتری است. در این مقاله سعی داریم انواع تیشرت بچه گانه و همینطور ست کردن و دیگر موارد را به شما عزیزان معرفی ‌کنیم تا در هنگام خرید به مشکل برنخورید.

 

راهنما سایزبندی تیشرت بچه گانه

اگر تیشرت بچه گانه‌ای که برای فرزند خود خریداری کرده‎اید تنگ یا گشاد باشد می‌تواند کودک شما را اذیت کند. خوشبختانه انواع تیشرت‌های بچه گانه از نظر سایز در هر فروشگاهی موجود است و شما می‌توانید به راحتی خرید خود را انجام دهید. اگر قصد خرید آنلاین داشتید یا فرزندتان همراه شما نبود کافی است به نکات بدیهی توجه کنید.

در خرید غیر حضوری حتما به عرض و قد تیشرت توجه کنید. تیشرت بچه‌گانه به دلیل آنکه یک لباس راحتی برای فرزند شما به حساب می‌آید بهتر است به بدن کودک نچسبد و همینطور خیلی هم کوتاه و گشاد نباشد. برای خرید تیشرت اندازه فرزند خود را با اندازه عرض و قد تیشرت مطابقت دهید.

راهنما انتخاب رنگ تیشرت کودکانه

همانطور که پیش‌تر هم توضیح دادیم، انتخاب رنگ برای تیشرت و شلوار کودکان بسیار مهم است. از آنجایی که این مدل لباس بیشتر برای فصل بهار و تابستان در بیرون از خانه استفاده می‌شود، بهتر است از رنگ‎های روشن و شاد استفاده کنید تا این رنگ‌های زیبا با خنده‌های شیرین فرزندتان همخوانی داشته باشد. به طور مثال تیشرت‌های سفید را می‌توانید با رنگ‌هایی مثل: آبی، نارنجی، قرمز، صورتی و رنگ‌های شاد دیگر ست کرد.

 

انواع شلوارک بچه گانه

این مدل لباس بچه گانه معمولا در فصل‌های گرم و تابستانی استفاده می‌شوند که خیلی هم پرطرفدار هستند. شاید تصور کنید که این شلوارک‌ها یک مدل هستند ولی باید گفت که انواع مختلفی از شلوارک بچه‌گانه در بازار به فروش می‌رسند. در زمان خرید و تهیه شلوارک بچه گانه به طرح، جنس و سایز آن دقت کنید چون اگر شلوارک انتخابی شما متناسب با استایل و سایز نباشد فرزندتان احساس ناراحتی خواهد کرد. در ادامه تعدادی از کاربردی‌ترین مدل‌های شلوارک را برای شما عزیزان بررسی خواهیم کرد:

شلوارک کتان بچه گانه

این مدل شلوارک با هر تیشرت ساده‌ای ست می‌شود و به خاطر داشتن زیپ و دکمه استایل خاصی به فرزند شما می‌دهد. پوشیدن شلوارک کتان کرم بچه گانه همراه با انواع تیشرت رنگی ساده می‌تواند در تابستان و فصول گرم همراه خوبی برای فرزند دلبند شما باشد. شلوارک کتان را می‌توانید با صندل چرم یا کفش کتانی سفید برای دختر و پسر نازنین‌تان هماهنگ کنید.

شلوارک کتان چهارخونه و جیب دار

یکی دیگر از جذاب‌ترین شلوارک‌های پسرانه که معمولا به طور روزمره والدین آنها را بر تن فرزند خود می‌کنند شلوارک‎های کتان چهار خونه و جیب‌دار است. این شلوارک هم با زیپ و دکمه بسته می‌شود و دو جیب پاکتی در قسمت جلویی دارد. این مدل شلوارک به استایل کودک شما تیپی اسپرت می‌بخشد. به دلیل راحت بودن و آزاد بودن، این مدل شلوارک بسیار بین کودکان پرطرفدار است.

شلوارک بچه گانه طرح جین

این مدل شلوارک که هم برای پسرها مورد استفاده است و هم دخترها بسیار شیک و کاربردی است. معمولا دختر کوچولوها از مدل کوتاه این شلوارک‌ها استفاده می‎کنند. استفاده از شلوارک جین برای کودکان در هر زمان و مکان جذاب و زیبا است. بهتر است برای پسرها از مدل‌های تا سر زانو استفاده کنید و با یک تیشرت سفید و کفش کتانی سفید آن را ست کنید. برای دخترها هم مدل کوتاه‌تر این شلوارک را تهیه و با تاپ یا انواع تیشرت بچه‌ گانه رنگارنگ آن را برای فرند خود هماهنگ کنید.

شلوارک نخی کش پهن بچه گانه

شلوارک بچه گانه نخی می‌تواند انتخاب مناسبی برای فرزند شما در فصل تابستان باشد. این مدل شلوارک امکان بازی در پارک را برای فرزند شما فراهم می‌سازد چون بسیار راحت است. ست کردن این مدل شلوارک هم بسیار ساده بوده چون معمولا خود دارای تیشرت هسستند اگر هم نبودند با تیشرت‌های طرح‌دار بچه گانه به راحتی ست می‌شوند. برای خرید شلوارک بچه گانه در جنس و مدل های مختلف به سایت نی نی لوس به لینک مربوطه مراجعه کنید

راهنما سایزبندی شلوارک بچه گانه

برای خرید شلوارک بچه گانه و تشخیص سایز مورد نظر باید اندازه دو کمر و قد شلوار را نسبت به سن فرزند خود در نظر بگیرید. اگر کودک دلبندتان همراه شما بود به راحتی می‌توانید با امتحان کردن شلوارک مناسب فرزند خود را تهیه کنید. ولی اگر قصد خرید آنلاین داشتید یا فرزندتان همراه شما نبود با متر دور کمر کودک را با شلوارک بچه گانه تطبیق دهید. اگر هم این امکان را نداشتید طبق توضیح زیر عمل کنید:

  • سایز 19: این سایز مناسب کودکان 6 تا 7 سال است که معمولا قد شلوارک هم باید برای این افراد 26 و سایز دور کمر هم 21 باشد.

  • سایز 21: این سایز هم مناسب بچه‌های 7 تا 8 سال بوده و قد شلوارک را باید 27 برای آنها در نظر بگیرید. معمولا سایز دو کمر هم باید 27 باشد.

  • سایز 23: برای کودکان 8 تا 9 سال این سایز مناسب است ولی توجه کنید که دور کمر فرزندتان 25 باشد و قد شلوار هم 28.

  • سایز 25: کودکانی که دور کمرشان 27 تا 29 است می‌توانند از این سایز شلوارک به راحتی استفاده کنند.

 

انواع شلوار بچه‌گانه

همانطور که شلوارک‎ها شامل انواع مختلفی هستند شلوارها هم می‏توانند شامل مدل‎های دیگر باشند. شلوارهایی که کودکان می‌توانند آنها را با انواع تیشرت بچه‌گانه ست کنند و در مهمانی و خیابان بپوشند به شرح زیر هستند. البته باید گفت مدل شلوار انتخابی برای فرزندان بستگی به راحتی و استایل کودک شما دارد. مثلا شاید دختر شما دوست داشته باشد فقط دامن بپوشد و با شلوار راحت نباشد. با ما همراه باشید تا این شلوارهای جذاب دخترانه و پسرانه را بیشتر بشناسید:

شلوارهای مدل دار دخترانه

این مدل شلوار بچه گانه بسیار مورد پسند دختر خانم‌ها قرار گرفته است. قرار داشتن عروسک روی شلوار یا طرح‌های چاپی باربی می‌تواند هر کودکی را خوشحال کند. اگر شلواری خاص برای دختر بچه خود می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم شلوارهای پاپیون‌دار را هم امتحان کنید.

شلوارهای پاکتی جین

این مدل شلوار می‌تواند مناسب هر جنسیتی (دختر و پسر) باشد. شلوار جین‌هایی که دارای پاچه تا خورده یا به اصطلاح پاکتی هستند می‌توانند برای استفاده روزانه و همینطور بازی در پارک مناسب و راحت باشند. برای ست کردن تیشرت هم می‎توانید از انواع تیشرت کودکانه رنگی استفاده کنید.

شلوار اسلش

این  شلوارها در میان کودکان و بزرگسالان بسیار پر طرفدار است. شلوارهای اسلش را با کفش کتانی به راحتی می‌توانید برای فرزند خود ست کنید. کش پایین این شلوارها جذابیت آنها را چند برابر کرده است. البته باید این را هم در نظر گرفت که بسیار شلوارهای راحت و خنکی هم هستند. برای خرید کلیک کنید.

شلوار مام استایل بچه گانه

استفاده از این مدل شلوار هم برای کودکان بسیار جذاب است و استایل فرزندتان را متفاوت خواهد کرد. شلوارهای مام استایل را هم دختران و هم پسرها استفاده می‌کنند. دلیل محبوبیتشان هم این است که هم راحت هستند و هم خیلی آسان با انواع تیشرت بچه گانه و تاپ‌های دخترانه ست می‌شوند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون