کد خبر: ۴۷۱۴۶
۰۹:۲۹ -۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
در معاملات پشت خطی روز جمعه سکه بازان سعی کردند از تاکتیک صبر استفاده کنند و حجم خرید و فروش‌ها کمرنگ شد. به نظر می‌رسد معامله گران در انتظار مشخص شدن مسیر حرکتی دلار در روز جاری هستند.

قیمت سکه

نشان تجارت - قیمت سکه امامی در بیشتر روز‌های هفته گذشته در یک بازه ۱ میلیون تومانی در رفت و برگشت بود؛ محدوده ۳۲ میلیون و ۲۰۰ تا ۳۳ میلیون ۲۰۰ هزار تومان.

خط تعادل در بازار سکه

از نگاه برخی از تحلیلگران اقتصادی، محدوده یاد شده به مرز تعادلی تبدیل شد که نه تنها سکه بازان کاهشی، بلکه افزایشی‌ها نیز نتوانستند قدرت خود را به رُخ دیگری بکشند.

وقت سودگیری در بازار سکه؟

در شرایط فعلی، عده‌ای از فعالان اقتصادی باور دارند که ثبیت نشدن سکه امامی بالای۳۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان ممکن است موجب تقویت انتظارات نزولی شود؛ بنابراین عده‌ای از معامله گران سعی خواهند کرد در ابتدای هفته از خرید‌های قبلی خود کسب سود کنند.

تاکتیک صبر در معاملات پشت خطی

از سوی دیگر، در معاملات پشت خطی روز جمعه هم سکه بازان سعی کردند از تاکتیک صبر استفاده کنند و حجم خرید و فروش‌ها کمرنگ شد.

سکه بازان در انتظار روشن شدن هوای بازار دلار

به نظر می‌رسد سکه بازان در انتظار روشن شدن هوای بازار دلار هستند.

اسکناس آمریکایی هفته گذشته در تهران به واسطه نوسانات بازار هرات و نرخ حواله درهم در یک دامنه مشخص معامله شد.

پیش بینی قیمت سکه

با این حال، برخی نیز می‌گفتند در صورتی که محدوده ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان حفظ شود احتمال صعود تا ۳۲ میلیون و ۵۰۰ و ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان محتمل خواهد بود.

از سوی دیگر در صورتی که محدوده ۳۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان از دست برود احتمال عقبگرد تا ابتدای مرز ۳۲ میلیون تومان محتمل خواهد بود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
نبض بازار
گوناگون