کد خبر: ۴۷۱۳۶
۰۱:۵۷ -۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۲
کارگاه "تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم و پنجم" با حضور دانشجویان دوره های آزاد حکمرانی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه سال جاری در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.

دوره های حکمرانی در سازمان مدیریت صنعتی

نشان تجارت - کارگاه "تحول دیجیتال و انقلاب صنعتی چهارم و پنجم" با حضور دانشجویان دوره های آزاد حکمرانی دانشگاه تهران در اردیبهشت ماه سال جاری در محل سازمان مدیریت صنعتی برگزار گردید.

به گزارش نشان تجارت، در ابتدای کارگاه دکتر مرتضایی، مدیر گروه انرژی اندیشکده اسما و همچنین رئیس کمیته انرژی مجمع تشخیص مصلحت نظام، ضمن خوشامدگویی به حضار و معرفی دوره های حکمرانی دانشگاه تهران، برخی از سوابق علمی و اجرایی سخنران، دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری، را به اختصار به اطلاع شرکت کنندگان رساند.

در ادامه دکتر ابوالفضل بختیاری کیانی، ریاست سازمان مدیریت صنعتی، در سه قسمت مختلف به ارائه مطالب پرداخت. در بخش اول، ضمن معرفی تحول دیجیتال، مهمترین ویژگی های‌ آن برشمرده شد تا تمایز آن نسبت به باور عامه از تحول دیجیتال روشن گردد. همچنین برخی مظاهر تحول دیجیتال در سازمان ها نیز برای شرکت کنندگان مطرح گردید. علاوه بر این جوامع اول تا پنجم و همچنین انقلاب های اول تا پنجم تبیین شد.

در بخش دوم ارائه، انقلاب چهارم و ویژگی های آن تشریح و مهمترین نمونه های آن در جهان معرفی گردید. برنامه کشورهای مختلف جهت توسعه صنعت چهارم و زمان آغاز هریک، از مهمترین مظاهر حکمرانی در مناطق مختلف، از دیگر نکات مورد اشاره بود. علاوه بر این چشم‌اندازهای فناوری‌های مختلف در جهان نیز ارائه گردید.

در بخش پایانی این کارگاه که هفت ساعت به طول انجامید، ضمن معرفی مفهوم مرسوم انقلاب پنجم و تجربه کشور ژاپن در ارائه صنعت پنجم به بحث و تبیین کلیات و مشخصات آن پرداخته شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
گوناگون